Steken/zeurderig gevoel 4 dagen na eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by xxPetra, Feb 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Heej meiden,

even een vraagje...ik heb zondag mijn eisprong gehad en sinds gisteravond laat heb ik een raar/zeurderig gevoel links in mijn onderbuik.
    Vandaag komt en gaat het gevoel en voel ik het ook een beetje in mijn liezen maar ik kan het niet plaatsen, andere maanden had ik dit niet. (dit is ronde 6)
    Mijn nod is 19 februari.

Hebben jullie hier ervaring mee?
    Hoort dit bv nog bij de eisprong of..ik durf het bijna niet te hopen..kan het ook al te maken hebben met eventueel een bevruchting/innesteling?

Ik heb namelijk wel eens gehoord dat je lijf zich gaat klaarmaken voor de zwangerschap zodra het eitje is bevrucht maar ja...als je zo graag wilt ga je van elk steekje denken...zou het??
    Daarom hoor ik graag jullie ervaringen!

2. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Het kan idd met een innesteling te maken hebben.. maar het kan ook niets zijn.. t klinkt iig hoopvol....

spannend meid..

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Hey!
    Bedankt voor je reactie. Het valt me op dat ik er alleen last van heb als ik 's avonds op de bank zit. dat komt misschien omdat ik het overdag te druk heb om me ermee bezig te houden..?
    Tsja ik hoop ook echt vurig dat het met innesteling te maken heeft!
    Heb je dit zelf ook gehad toen je zwanger bleek te zijn?

4. framboos

framboos Actief lid

Nov 19, 2010
    468
    0
    16
    België
    Hey, net zoals ichtus al zei, het kan twee kanten uit. Ik heb zelf al maanden gehad waarin ik datgene voel wat jij beschrijft, en toch was het vals alarm, jammer genoeg. De pijn is duidelijk links, dan lijkt het van je eierstok nog te komen.. heb al gehoord van mensen die zwanger blijken, dat het eerder een ongi-gevoel is achter het schaambeen.

5. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ja ik heb dat zelf ook gehad, maarrrr oook de afgelopen maanden heb ik t gehad en nu ben ik niet zwanger!!...dus het kan echt alle kanten op..

6. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36
    Hoi Petra,

Ik zie dat wij een gelijke cyclus hebben deze maand. Ik heb helaas de afgelopen twee maanden al een week voor mijn NOD last gehad van buikkrampen. Vannacht werd ik zelfs wakker van een steek in mijn onderbuik. Gisteravond en ook vandaag voel ik weer de "zeurende buikpijn". Dit komt en gaat zoals jij ook schrijft. Helaas duidde dat bij mij iedere keer op mijn ongi. Hoop dat het bij jou anders is (en bij mij deze maand ook!!!).

7. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

heej!
    Nou ik ga hard duimen voor ons allebei hoor!
    Andere maanden heb ik dit nooit gehad dus ik wist ook niet goed wat het was.

Vandaag voel ik eigenlijk weer niks dus ja...het kan alle kanten op hoor. Ik denk dat ik er ook meer mee bezig ben omdat ik, stomme ik, heb opgezocht wat die steekjes kunnen zijn en dan kom je al snel bij dat je zwanger zou kunnen zijn.;) Maar het kan ook met je menstruatie te maken hebben idd. dus ik probeer het nu maar een beetje van me af te zetten.

8. wannabeamum

Jan 12, 2011
    87
    1
    0
    Ridderkerk
    #8 wannabeamum, Feb 12, 2011
    Last edited: Feb 12, 2011
    Hoi Petra,

Ik heb dit ook wel meerdere maandan gehad en helaas niks.:x Ik had er ook (oud)bloedverlies bij.

Nu deze maand heb ik sinds vorige week hele zere tepels... ze knallen er bijna uit haha:D. Is nu wel iets minder.
    Verder een week na mijn ovulatie ook last van weer (oud)bloedverlies. gister zelfs echt rood en nu weer oudbruin. Mijn buik is zwaar aan het rommelen en voelt of ik ongesteld moet worden.
    En mijn tempratuur blijft hoog en moet vaak plassen.

OOO al die kwaaltjes... en maar hopen dat we zwanger zijn ;). Ik maak mezelf echt gek met alles wat ik voel, maar hoe zet je het van je af. :(

Duimen dat het deze ronde raak is voor ons allemaal meiden!!!

Share This Page