Lieve allemaal! Zoals jullie in het vorige onderwerp van mij hebben kunnen lezen twijfelde ik nog steeds over een meisjesnaam. Jongensnaam hebben we (we weten namelijk niet wat het wordt). Voor een meisje hebben we nu 2 namen: Leena Durita Johanna Thessa Durita Johanna Wat vinden jullie mooier???
Ik vind ook Thessa het mooist, al zou ik het zelf schrijven als Tessa, maar dat is je vraag niet! Leena vind ik iets te hard klinken en ik vind het niet mooi staan met 2x een e, maar ook deze vraag stelde je niet over de naam Leena, maar ik wilde toch even zeggen wat ik er van vond, hopelijk is dat okey!
Zeker is dat okey! Thessa met een TH omdat mijn opa Theo is en dan vind ik de vernoeming mooier, dat is de reden. Bij Leena vond ik 2 keer een e wat mooier staan en ik ken iemand die ook Leena heet, vandaar. Maar met 1 e zou ook ook goed kunnen hoor
Dank je, Dirksmama! Dat mijn moeder haar naam. Die wou ik ook wel in de eerste naam vernoemen maar het is zo lastig om daar iets leuks van te maken
Ik vind Lena en Tessa allebei leuk, maar Leena en Thessa niet. Als ik moet kiezen ga ik toch voor Thessa.
Thessa. Al zou ik gewoon Tessa doen, want anders zal je kind later altijd moeten zeggen: Thessa met een -h erbij in.
Waarom zo raar geschreven vraag ik me af? Je spreekt het toch gewoon uit als Lena en Tessa? Het lijkt me zo onhandig als je kind altijd uit moet leggen hoe hij/zij zijn naam schrijft. Maar goed, dat is je vraag niet. Ik vind Tessa dan het leukst.
Thessa... Maar ik zou ook de h weglaten. Ik vind niet dat deze naam te maken heeft met een vernoeming. Theodora is bij wijze van een vernoeming
Ach die h.....heb je met wel meer namen die je met of zonder h kunt schrijven.... Heb gekozen voor Thessa..
Tessa! (zie onderschrift) Ik ben ook niet zo van de extra letters, dus zou sowieso voor Tessa of Lena gaan.