Hoi allemaal, Ondanks dat ik nog niet zwanger ben, zit het wel vaak in mijn hoofd en wil ik alvast wat ideeën opdoen. Mochten we nog een klein wondertje verwachten dan zoeken we een leuke/stoere naam die bij Max past. Zijn naam voluit is: Maximilian en zijn roepnaam is dus Max. We zouden het leuk vinden als de naam voluit dan weer een langere naam (hoeft niet als het niet lukt, als de roepnaam dan maar stoer, kort maar krachtig is) is en de roepnaam stoer, kort maar krachtig. Het liefst met een X in de naam en een Amerikaanse/Engelse/Nederlandse naam die erbij past. Voor een jongen zit ik te denken aan Xander Lex (broertje heet Alexander dus willen niet die naam gebruiken) Voor een meisje weten we alleen een naam die we mooi bij Max vinden waar geen X in zit. Olivia roepnaam: LIV Wie helpt?
Is inderdaad heel leuk, maar nu is iemand die ik van vroeger nog ken net bevallen van een dochter Isabella en hoe stom dan ook dan wil ik liever niet dezelfde naam
Snap ik heel goed. Helemaal niet stom. Misschien nog: Xandra-Xan Xavine/Xavina-Fien/Fiene Samantha-Sam Valerie-Vera Bodine/Bodile-Bo Marina-Mare/Mara Charlotte/Lot (of Charley)