Heb een paar dagen terug pakket kleertjes gekocht van iemand hier op het forum.. Maar nu baal ik er best wel van.. In de meeste kleertjes zitten droge melkvlekken en andere vlekken en eerlijk gezegd had ik zelf die kleertjes nooit aan een ander verkocht, zelfs niet gratis weg gegeven. ze zien er echt niet meer zo netjes uit om nog een ronde mee te gaan. Maarja, het is ook mijn fout want ik had geen foto gevraagd van de kleertjes. maar je verwacht ook niet dat je kleertjes in die staat krijgt.. Ik had haar nog een pbtje gestuurd dat het wel netjes was geweest om te vertellen dat er in de meeste vlekken zitten die je er waarschijnlijk niet uit krijgt, maar daar heb ik geen reactie op gekregen. Baal er echt van.. Mijn zoontje ligt momenteel in het ziekenhuis (zie ander topic) en dacht dat ik wel leuke kleertjes kon gebruiken hier, maar helaas. Les voor de volgende keer.. Altijd een foto vragen
Niet netjes idd. Probeer de kleertjes eens in de vanisch te zetten. Heb daar oude spuugvlekken er zelfs weer mee uit gekregen. succes.
Volgens mij heb ik thuis een roze doosje vanish poeder\korreltjes die ik bij de action heb gekocht staan. Ik weet niet of die goed is? Ik kan het momenteel niet doen aangezien ik bij mijn zoontje slaap in het ziekenhuis en weet niet wanneer ik weer thuis ben. Thnx voor de tip trouwens!
Balen zeg! Ik gebruik zelf altijd de pot groene zeep van driehoek uit de supermarkt..(lekker goedkoop ook!) Ik krijg er zelfs vlekken mee uit die er in de wasmachine niet uit zijn gegaan en toch is het vriendelijk voor mijn kleding! Even goed schrobben en even in laten weken.. Hopelijk kun je er nog wat van maken!
Balen!! En zeker niet netjes, ik zou t in zo'n staat gewoon weggooien, maar ja. Sterkte met je zoontje
Ik begrijp dat je baalt. Toch ga ik dit topic op slot zetten en je vragen om het met diegene via pb op te lossen. Sterkte met je zoontje, ik hoop dat hij snel weer naar huis kan.