Tiffany Rose jurken, trouwen!!

Discussie in 'De lounge' gestart door juenco, 5 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai meiden,

Ik wil graag trouwen (dan 7 maanden zwanger) in deze jurk:

Grace Lace Maternity Dress (Chocolate) - Maternity Wedding Dresses, Evening Wear and Party Clothes by Tiffany Rose

Maar ik heb ontzettend grote (.)(.) en ik vraag me af of ik erin ga passen. De buik en de rest van mijn figuur is geen probleem, maar de borsten wel denk ik.

Daarom een gokje: wie kent de jurken van Tiffany Rose (ik vond de site via ZP) en weet of HET BANDJE onder de borsten los of vast zit etc.

Ik kan natuurlijk morgen het bedrijfje zelf even bellen, maar ik heb geen geduld ;)

2. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik kan je niet helpen maar heb de site ook al bekeken via ZP.
    Ik wou dat ik nog een x kon trouwen of nog zwanger was voor bruiloft van familie ofzo. Wat een gave jurken:D:D:D:D

Mijn eerste bruiloft is in juli, en dan is ons kindje er al. Ondanks dat mijn buik misschien nog wel op 'standje 20 weken zwanger' staat, lijkt t me niet helemaal meer gepast om dan zo'n jurk te kopen haha

Succes!! Vind het een hele mooie jurk!

3. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Dank je Child!

Prachtige jurken hè? Ik wilde eerst een jurkje laten maken, maar dat werd niet zo'n succes. Toen zag ik deze jurken en vond het niet meer zo jammer dat mijn jurk mislukt was haha!

We houden de bruiloft vrij klein, dus een echt witte trouwjurk doe ik niet. Dit is dan een superoplossing.

Ik heb hem besteld...nu maar hopen dat hij past!

Overigens zag ik op afbeeldingen op google dat op de rug een strik zit, dus ik denk dat je hem nog wel kunt aantrekken.

Veel plezier op die bruiloft. Ik kan me voorstellen dat je niet meer in een zwangerschapsjurk wilt lopen, althans deze niet...het acent ligt echt op de zwangere buik. Jammer :)

4. Quenya

Quenya Lid

29 nov 2010
    80
    0
    0
    Wat een prachtige jurk! Ik ben vorig jaar getrouwd toen ik 25 weken zwanger was en ook ik was verliefd op de prachtige jurken van Tiffany Rose!

Zelf had ik deze jurk: Ella Maternity Wedding Gown (Short) - Maternity Wedding Dresses, Evening Wear and Party Clothes by Tiffany Rose

Ik had toen ook wel grote borsten (ik denk cup E - F) en de jurk paste bij mij wel! Ik was er ook heel erg blij mee en hij was echt schitterend!

Bij mijn jurk zat er onder de band wel een voering (die dus zeg maar onder de borsten zit) en was de band vooral voor de sier. Dus ik kon de omvang niet aanpassen d.m.v. de band (ik hoop dat je snapt wat ik bedoel). Ik weet natuurlijk niet of dat bij de jurk die jij hebt uitgekozen ook zo is.

Ik hoop van harte dat het gaat passen. Laat je het nog even weten of het iets is (ben best benieuwd).

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
  6. Locusta

Locusta Niet meer actief

Wauw, wat een mooie jurken zeg :)

7. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Super mooi, ben getrouwd toen ik 25 wken was. In een simpele witte positiejurk, maar had ik deze site gekent dan had ik t wel geweten. Hoop voor je dat i past.

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mooie jurken!

9. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Dank meiden!

Ik kreeg gister bericht dat de jurk verstuurd is. Oeh ik ben zo benieuwd!

En het mooie van de jurken is ook nog: ze zijn goed betaalbaar!

10. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    oh ja, jammer...:( (maar je was vast alsnog heel mooi!!! :D)

Deel Deze Pagina