Hai! Ik voel sinds ik 16 weken ben al se baby rommelen.. sinds een week zijn het echt trapjes geworden en enkele keren een goeie harde trap. Maar helaas nog niet aan de buiten kant kunnen voelen. Wanneer voelse jij het?
Verschillend. Eerste van binnen 15 weken, buitenaf 19 weken. Tweede 12 weken, buitenaf 16 weken. Derde 11 weken, buitenaf 16 weken. Vierde heel vaag rondom 18 weken, buitenaf ook wat later ivm placenta die voor zat.
Ik nu sind een weekje aan de buitenkant! Je ziet mijn buik ook bewegen.. Echt super hihi! Mijn zoontje heeft het gisteren voor t eerst gevoeld en mijn vriendin vandaag! Bij mij is het al zo goed voelbaar omdat de placenta tegen mn rug ligt en de baby dus tegen mn buikwand..
Bij de eerste vroeg ik me de eerste 20 weken af of ik wel zwanger was.. die voelde ik pas met 22 weken.. en toen kwam ook direct de toeter.. nu bij de 2e ging het veel sneller.. 16 weken binnenin.. 18 weken buitenaf.. en mn man heeft het gevoeld en gezien..
ik voelde het gisteren voor het eerst aan de buitenkant een beetje..lag in bad en je kon ook mijn buik een klein beetje zien bewegen...
Met 17 weken binnenin, en 19 van buitenaf. Je kunt ook mijn buik zien bewegen, erg schattig! Ik vind dit nog best vroeg aangezien de placenta bij mij aan de voorkant zit..
met 17 weken wist ik zeker dat ik schopjes voelde en met 19 weken voelde mn vriend ook af en toe iets. Met twintig weken was het voor hem ook niet meer te missen
Ik dacht het van buiten al lang te voelen maar als ik mijn vriend dan riep dan voelde hij niets. Volgens mij kom hij het ergens tussen de 20 en 22 weken ook van buiten voelen.
Volgens mij met 14 weken aan de binnenkant maar pas met 22 weken aan de buitenkant. Heel behoorlijke buikspieren hier, en dat is toch iets wat het kennelijk tegenhoudt.