Jsb?? Wie kent dit merk? Ik had iets besteld via mp en kreeg door dat het een bfc jasje was.. Nu zie ik een heel ander merk in de jas staan en vraag ik me dus af of ik niet te veel heb betaald voor de jas Wie ken dit want kan niks op Google vinden zo snel..
plaats even een foto, en als dat echt zo is dan ben je opgelicht dus moet je aangifte gaan doen bij marktplaats die maken er korte metten mee..
Het zegt mij zo ook niks...foto is een goed plan denk ik. Elmo De verkoper zit natuurlijk sowieso fout.
mail hem, en zeg dat je een verkeerde jas hebt gehad. Als ie dan vraag waarom, zeg je dat deze van jsb is en niet van bfc. Kijken wat ie zegt. JSB is een spijkerbroekenmerk.
zo devilchase hoe weet jij dat heb jij het haar soms verkocht je bent volgens mij wel opgelicht... succes ik zou het melden bij marktplaats lfs hellen
Niemand verder?? Ik heb op mp nog een jasje gevonden van dit merk maar daar staat geen prijs bij dus heb de verkoper een mail gestuurd. Is het een vergelijkbaar merk dan is het prima maar als het een goedkoop merk ik dan mag ze de jas terug hebben... Ga straks even een mail opstellen naar de verkoper. Wacht even tot mijn vriend thuis is.
Ik heb een reactie gekregen van die andere mevr. Ze heeft het jasje bij de duthler gekocht of bij Willemsen. Duthler ken ik helemaal niet en bij willemsen heb ik eigenlijk nog nooit op de labels gekeken.
Ik ken 't merk ook niet, maar maakt het echt zoveel uit dan? Het gaat er toch om hoe 't jasje eruit ziet? En blijkbaar vond je 't een leuk jasje (ongeacht het merk), anders had je 'm vast niet gekocht. Ik zou er eerlijk gezegd niet zo mee zitten dat 't een ander merk is.
Ik vind dat ik er dan teveel voor betaald heb ik wil het straks ook weer gaan verkopen als mijn zoontje het niet past en dan vekoopt bfc gewoon beter dan een of ander merk. Ik had meer onderhandelingen namelijk met jasjes van bfc en uiteindelijk voor deze gekozen omdat ze als eerste goed regeerden.