''vieze smaak in mond''

Discussie in 'De lounge' gestart door zustertje, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Sinds gisteren heb ik ontzettende last van een ''vieze smaak'' in mijn mond...
    Smaakt naar een chemisch iets (lijkt zo) als ik iets eet of drink heb ik er geen last van maar als ik niks in mijn mond heb komt het gelijk terug. Tanden poetsen enz helpt niks en ik heb mijn man laten ruiken maar ruikt ook niks ;)
    Wie weet er iets tegen/of weet wat het is?

Alvast bedankt!

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Bezig met zwanger worden toevallig?
    Ik weet niet hoe je in je cyclus zit, maar ik heb hier van veel vrouwen gelezen dat ze tijdens hun zwangerschap ook een vieze (ijzerige) smaak in de mond hadden. Schijnt ook een zwangerschapskwaal te zijn.

Anders zou ik het ook niet weten...

3. zustertje

Grappig dat zij mijn man net ook (zijn wel bezig) ik ben 3 weken geleden ongesteld geweest en heb ongeveer een cyclus van 33 dagen.
    Wie weet maar dan is het even afwachten ik eet nu heel de tijd mentos snoepjes ook al komen die me neus uit maar dan ''proef'' ik het tenminste niet.

4. Ik heb dit weleens als ik een paar dagen ervoor pijnboompitjes heb gegeten... google er maar eens op. raar maar waar :)

5. zustertje

apart nog nooit van gehoord ik eet weleens pijnboompitjes maar kan me niet indenken wanneer dat geweest is dus dat lijkt me sterk en pesto of zo heb ik ook niet gegeten.
    Ik hoop gewoon dat het snel weg gaat want anders moet ik heel de tijd blijven eten dan heb ik er geen last van

6. tanja8

tanja8 Niet meer actief

pijnboompitten kan inderdaad een hele heftige vieze smaak geven, ik heb er geen last van maar ik heb het inderdaad wel eens gehoord ja.

7. zustertje

Ik schrik er wel een beetje van hoeveel reacties er op internet staan van mensen die dat hebben/gehad hebben nooit geweten eigenlijk.

8. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik heb het ook al een hele poos, maar het komt door de zwangerschap bij mij. Wel heel vies, en niets helpt echt inderdaad :(

9. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    kan het zijn dat er een vulling (mocht je die hebben) kapot is gegaan?

10. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Die pijnboompitten smaak had ik een paar weken geled en dan een week lang echt alles smakt dan bitter jak.
    ijzersmaak krijg ik nog wel eens als ik afval maar het is ook een zwangerschapskwaal :) Bij mij hielpen krackers met pindakaas.

11. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    ik heb het ook en ben inderdaad net zwanger.. had het bij mijn vorige zwangerschap ook. bij mij helpen een heleboel tic tacs.

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Komt het misschien door een lege maag of zo? Dan kan er ook zo'n vieze smaak in je mond komen, als je je tanden niet poetst of snoep of kauwgom eet.

Of iemand anders zei al iets over je vulling. Dat zou ook kunnen misschien.

13. zustertje

Bedankt voor de tips maar niks helpt... Ik heb ook geen vullingen kan het ook niet aan liggen.
    Ik eet gewoon voldoende op een dag het is alleen weg als ik iets in mijn mond heb en als ik kauw slik ik het door proef ik het weer heel vaag.
    Maar goed het zal vanzelf wel overgaan hoop ik 8):)

14. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    ook hier lichte ijzersmaak in mn mond

15. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Is het een soort van acetonsmaakje?
    Kan namelijk ook samenhangen met het suikergehalte in je bloed geloof ik...
    Wanneer het blijft zou ik eens contact opnemen met de tandarts/huisarts.
    In ieder geval veel sterkte ermee!

Deel Deze Pagina