baby 10maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door renaatje86, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Hallo!!

Mijn altijd vrolijke, opgewekte meid van 10 maanden is niet fit. Vorige week donderdag hebben we het bodem van haar ledikant helemaal laten zakken, 's avonds was ze wat onrustig. Vrijdagavond is mijn man ook wel een 6keer bij haar geweest omdat ze wat huilde (was er zelf niet) zaterdag was echt niks niet fit. Ik heb tot 13uur gewerkt en hoorde dat ze na de papfles aardig had gespuugd en geen fruit wou en maar 5 stukjes brood terwijl ze anders wel 2 plakken weg kauwt.

Toen ik haar uit bed haalde was ze ook aan het huilen en eenmaal beneden wou ze niks behalve tegen mij aan hangen. Vond haar niet warm voelen maar ben toch gaa temperaturen. 37.1 dus netjes. Alleen had ze op haar borst en rug wel rode vlekken. Terwijl ik haar in bad deed (leek me wel even lekker aangezien ze niet zo lekker rook) heeft ze een paar keer echt overgegeven, dus niet gewoon spugen maar echt overgegeven. Had de HA gebeld en die vlekjes waren waarschijnlijk ontstaan door een virusinfectie en zouden snel weg trekken alleen ze moest niet blijven overgeven.

de vlekjes waren idd snel weg en ze heeft niet meer overgegeven. Gisteren was ze wel weer vrolijk en haar eetlust was weer wat terug. Maar vannacht heeft ze veel gejengeld/geklaagd want zo klinkt het en vandaag is ze nog steeds jengelig en huilerig. Ze slaapt veel en is erg hangerig. Geen koorts. Ik vermoed ook dat haar boventanden eraan komen maar dat ze dan zo jengelig en hangerig daarvan is??

Herkent iemand dit?

2. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Niemand? ?

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, ik denk dat ik het herken; maar de vlekken trokken na een halve dag weg en daarna heb ik de tandjes de schuld gegeven, want hij kreeg er die week 4 tegelijk.

Maar spugen + vlekjes + verhoging zou een virus kunnen zijn, toch? Anders ga je er even mee naar de huisarts, dan weet je het zeker :)

4. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    De vlekjes waren hier idd ook snel weg, maar verhoging heeft ze niet en ook niet gehad. Vannacht was het ook weer feest, veel jengelen. Denk ook dat hetvtandjes zijn. Maar eens kijken hoe het vandaag gaat en anders morgen toch maar weer naar de HA.

Bedankt voorwje reactie! !

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wat vervelend zeg! hier op en af en met gehuil vanwege tanden. Tot nu toe doet ze het best goed, onze dochter. Ze is 9,5 maand. Ik kan gelukkig het gehuil van zeuren/moe en echt pijn vanwege tanden gelukkig goed onderscheiden. Ze heeft er savonds laat nog weleens last van, normaal slaapt ze keurig door van 20:00 tot 23:00, maar af en toe is het krijsen en dan mag ze bij ons beneden op de bank hangen. Onze dame slaapt gelukkig goed, dus als ze wakker word is er echt iets aan de hand. Gelukkig nog geen gebroken nachten door tandengedoe! Alleen toen ze enorm ziek was van verkoudheid en oorontsteking, jeetje, dan kom je er achter hoe gezegend je bent met een baby die normaliter snachts doorslaapt.

Heel veel sterkte voor jou en de kleine!

6. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Ik ben ook verwend met een meisje die normaal minimaal 12 uur maakt zonder wakker te worden. Dit (waarschijnlijk) tanden gedoe ken ik helemaal niet van m'n zoon. Die had daar nooit zo'n last van en slaapt altijd goed ' s nachts.

Deel Deze Pagina