Wat is leuk speelgoed voor in de box?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kimmy83, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmy83

Kimmy83 Lid

27 jun 2007
    92
    0
    0
    Graag even van jullie wat tips voor wat leuk speelgoed is voor in de box.

Ons meisje is nu 3,5 maand oud en is op de mobiel best al uitgekeken. Ik heb wel wat andere losse speeltjes in de box, maar net als een sleutelbos, pakt ze wel aan als ik het haar geef, maar even later ligt het alweer naast haar. Zo blijf ik aan de gang om haar steeds iets te geven.
    Onder de babygym houdt ze het met gemak wel een drie kwartier tot een uur vol, maar in de box met moeite een kwartiertje.

Wat voor speelgoed is nu juist voor deze leeftijd leuk?

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    dat komt nog joh, de interesse in de speeltjes die je er in hebt liggen komt echt ngo wel hoor!
    Ik dacht eerst ook "vindt ze het wel leuk". Maar een paar weken later ( of een mnd ofzo) ging ze ermee spelen en dat doet ze nu steeds meer.
    Dus ik denk dat dat nog komt bij je kleintje

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

knisperboekjes

bal met belletje

dingetjes om op te kauwen

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

volgens mij houden ze op die leeftijd vooral van 'bewegende dingen'. Overigens was de babygym hier superpopulair, daar heeft ze de meeste tijd onder doorgebracht :)

Amber

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ja idd de mobiel vond Demi ook wel boeiend toen.

6. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Babygym was heel leuk. En een muziekmobiel, maar op een gegeven moment ging ze er met haar volle gewicht aan hangen! Niet echt de bedoeling. Toen moest hij weg. Ze vind het ook altijd heel leuk om met een oude mobiele telefoon te spelen :D . Haar favoriete speeltje!

7. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Wij hebben een rekje wat ik boven haar neer kan zetten en dingetjes aan kan hangen. Die dingetjes hang ik zo dat ze tegen haar handjes aan komen als ze beweegt. En die dingetjes bewegen vervolgens dus door haar. Vond ze al jong leuk. Wel telkens andere dingen aan ophangen. Dingen die naast haar liggen zijn inderdaad niet interessant. Alleen als iets recht in haar gezichtsveld blijft, dus hangend aan dat rekje, kan aandacht vast houden. Zo'n babygym b.v. Maar je kunt er ook een sleutelhanger aan hangen, of een knuffel, of wat je maar kunt vinden wat hangen kan.

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

wij hadden toen een rups van VTech die was het helemaal.
    die had 3 grote knoppen erop, maar er hangen ook dingetjes aan en als die maar lichtjes werden vastgepakt kwam er al licht en geluid uit. hij was er helemaal gek van. Later kreeg hij het idee door.

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel

dit lieveheerstbeest heeft allemaal kraakjes en piepjes en een spiegel op de buik, daar kon lars zich uuuuuren mee vermaken, vooral met dat jongetje in de spiegel

11. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    dat is wat
    onze meid kreeg deze van de kerstman en vond er helemaal niks aan
    en nu is ie geloopt door de homd haha ;)

12. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
  13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    iets wat boven haar hangt, kan ze naar iets anders kijken en evet aanraken.
    Het echte vastpakken en spelen kan nog heel even duren.

14. augustus

augustus Niet meer actief

De rups van Btecht super leuk!
    We hebben nu ook het liedjesboek ook al zo'n aanrader.
    Labeldoekje vind ze ook erg boeiend.

15. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    die rups is zeker leuk! Ik heb toevallig vanmorgen in de winkel gekeken, maar ik zag hem niet ... jammer. Waar hebben jullie heb gekocht? Ik zag wel een rups op wieltjes, maar dat is ws weer een ander ding.

16. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Ik heb zo'n box activity center die je tegen de box hangt aan de zijkant. Van fisher price.
    Vindt ze geweldig! gaat ze op haar zij liggen en gigantisch tegenaan trappen en slaan! :D Dikke lol!

Tip: marktplaats staat volllll met zulk babyspeelgoed! nieuw batterijtje erin en t kan nog jaaaaren mee!

Deel Deze Pagina