hoi meiden, maken jullie je peuter wakker vanavond voor twaalf uur of laten jullie hem of haar lekker slapen? Ik denk dat we haar laten slapen en als ze er wakker van wordt nemen we haar mee naar beneden.
Ik laat Demi lekker slapen, maar als zij wakker wordt dan mag je wel eventjes naar beneden om te kijken.
Ik denk dat ik haar miss wakker maak ligt dr aan hoe het dr vanaaf in onze straat aan toegaat kwa vuurwerk als het te erg is laat ik dr slapen
We zijn vanavond bij familie dus heb geen flauw idee hoe het allemaal gaat lopen. Ik laat haar vanmiddag sowieso wat langer slapen zodat ze vanvond wat langer op kan blijven. Om 12 uur laat ik haar gewoon slapen, wordt ze wakker dan mag ze er even naar kijken. Moet ook toegeven dat ik heel stiekem hoop dat ze wakker wordt
Wij laten haar gewoon slapen. Als ze wel wakker wordt ga ik met haar opd'r kamertje kijken. Ons huis beneden zit vol met visite en grote kans dat ze dan niet meer 1.2.3. gaat slapen. Daarom blijf ik dan lekker boven met haar!
Ik maak uk altijd wakker. Omdat het toch een klein beetje speciaal is. En omdat hij het vuurwerk zo mooi vind. Tis meestal maar een half uurtje tot een uurtje.
Ik maak haar wakker, afhankelijk hoe het met de mist is. als het nog steeds zo dicht is en er niks te zien is laat ik haar liggen hoor, al denk ik dat ze sowieso wakker word van het lawaai
Als hij wakker word neem ik hem wel mee naar beneden. Anders laat ik hem slapen... Morgen word ook weer een drukke dag!
Wij maken ze denk ik wakker, omdat ze vuurwerk super vinden. Ze slapen nu nog, dus ik hoop dat ze het redden tot 12 uur eigenlijk haha (hebben heel lang geslapen in de middag).
Ja ik twijfel nog heel erg ht is hier altijd veel herrie dus wakker worden doet ze toch wel. en het is nu zo dat ze echt snapt wat er gaat gebeuren dat ze waarschijnlijk toch al wakker is. we merken het wel . vorigjaar was ze in bedje gaan zitten en wij hadden het gordijntje op een kier gelaten en ik hoorde over de babyfoon MOOI MMOOOOII hihi toen ben ik haar wel even gaan halen . heeft ze 1 uurtje op mogen blijven en toen weer lief gaan slapen . Robin vind het dood eng dus hoop eigenlijk dat hij doorslaapt maar ja het is een lichte slaper dus ben bang van niet. maarja we merken het wel
wij hebben dit jaar besloten ons zoontje van bijna 4 jaar wakker te maken, voorgaande jaren lieten we hem altijd slapen. maar nu vind hij het allemaal erg intressant en mooi, dus hij kijkt er helemaal naar uit.
Hier blijft de kleine uk ook in bed... We wachten nog even af hier wordt heel de dag al flink wat afgestoken.. maar hij heeft vanmiddag ook wat langer geslapen.. we hebben voor hij ging slapen wat kinderchampagne gedronken en wat sterretjes gedaan.. en gegourmet samen.. en morgen weer een drukke dag... dus hoop eigenlijk dat hij gewoon lekker blijft slapen.. Maar als hij waker wordt wordt hij wakker en mag hij ff uit het raam kijken..
Ik maak ze wakker, de ene die is dus niet eens gaan slapen, de ander wel. Er wordt hier straks heeeel veel afgestoken (bijna iedereen lijkt thuis te zijn), ik wil niet dat ze wakker wordt en in paniek raakt. En ze vinden het vuurwerk ook zoo mooi
Is werkelijk niet te geloven, Quinn is altijd al een slechte slaper geweest, werd van alles wakker, maar vanavond......................slaapt als een ............... We laten hem gewoon slapen, wordt hij wakker, prima, blijft hij slapen, helemaal prima!! Hij heeft er toch geen enkel besef van, ja dat hij vuurwerk enorm eng vind, net zoals zn moeder!
Om half 12 heb ik mijn meisje wakker gemaakt en om 12 uur mocht ze haar sterretjes afsteken. Ze vond het prachtig.