Hallo, Mijn zoontje is nu drie maanden en hij word vanaf vier weken ingebakerd in de pacco. Hij slaapt hierdoor veel beter en kan echt niet zonder inbakeren. Omdat hij nu uit de pacco piccolo groeit en ze op de pacco site zeiden dat hij de pacco plus nog niet past (vreemd overigens, want piccolo past amper) heb ik de puckababy mini besteld, heb m nog niet binnen. maar nu maak ik me zorgen of de puckababy wel voor hem werkt omdat deze een stuk losser is dan de pacco. heeft iemand hier ervaringen mee? ik vind het zonde om m aan te schaffen als ik m niet kan gebruiken en het liefste had ik ook de afbouwdoek van pacco gehad. groetjes
Ik heb ook een puckababy besteld en na 1 dag retour gestuurd. Hier hielp het dus echt niet! ik heb op de site van pacco de opvolgdoeken gekocht (vanaf 7kg) en het zat nog wat te ruim ja, maar goed, ze deed het er veel beter op dan in een puckababy. De opvolgdoeken zijn met ritsen aan de zijkant, ideaal voor het afbouwen. Het heeft hier tot 4,5 maand geduurd toen was ze er uit! Tips om af te bouwen heb ik hier niet gekregen (wel veel knuffels ) ze was er zelf aan toe doordat ze niet meer er in gestopt wilde worden met haar armen, maar er buiten. (ze protesteerde tegen het inbakeren). De armen er buiten gedaan. Eerste nacht om 2u en om 4u even wakker (geluidjes maken). De nacht daarna alleen om 4u en daarna was het klaar
Hier ook pacco en daarna puckababy. Vond de puckababy persoonlijk niet fijn. Teveel ruimte voor mijn zoontje en lag daardoor uren te wrotten. Ben cold turkey gestopt met inbakeren toen hij de pacco niet meer pastte.
Mijn kleintje was met goed 6 kilo en 2 maanden oud, uit de pacco piccolo gegroeid. Zowel de binnendoek (bijna geen klittenband meer om vast te zetten) als de buitendoek (alleen de lengte) We hebben nu de pacco large plus. Met afbouwritsjes dus om in de toekomst af te bouwen. En hij past. De buitendoek zit nog wel wat ruim maar ik ben blij dat ik deze heb. Je kan evt beide doeken combineren voor als je bv de buitendoek nog wel goed vind zitten van de pacco piccolo.