Hoi, Ik wil voor een vriendin een kleinigheidje kopen. Hiervoor ga ik straks op zoek, omdat ze morgen op visite komt. Ze heeft het op dit moment erg moeilijk: relatie afgelopen, net een koophuis, baan kwijt en nog wat andere problemen.... Het is in ieder geval teveel om aan te kunnen, helemaal nu ze er alleen voor staat. Ik vind dit zo erg voor haar, en help verder waar dat kan. Eigenlijk zoek ik iets kleins om te laten weten dat ik aan haar denk. Hebben jullie ideeen? Misschien zelf ooit iets gekocht voor een vriendin in een moeilijke situatie? Tips zijn heel welkom!
Moeilijk... Ik heb het zelf ook een tijdje heel zwaar gehad en vond het erg lief wanneer een vriendin langs kwam met een bos bloemen met een lief kaartje eraan. Ook eens 2 bioscoopbonnen gekregen zodat ik met betreffende vriendin een avondje naar de bioscoop kon, vooraf lekker bij haar thuis gegeten, was ook heel lief! Succes en heel lief dat je zo begaan bent met je vriendin, dat alleen al is voor haar heel fijn! Het gaat er eigenlijk niet eens om wat je geeft, maar meer dat je haar het gevoel geeft dat je er voor haar bent!
Wat leuk is is een bedelarmbandje met een bedeltje wat misschien speciaal is voor jullie nu. en voor elke mijlpaal die ze dan weer tegenkomt kan ze dan een mooi bedeltje bijkopen om straks terug te zien hoe sterk ze is geweest.
Heb laats een ketting met een hartje voor me vriendin gekocht om haar te bedanken voor haar steun mischien is dat wat?
wat heftig zeg voor je vriendin En wat een lieve vriendin ben jij!!! Miss een mooie kaart waarop je iets liefs schrijft? Met daarin een bon voor een avondje dat je voor haar gaat koken? of een sierraad vind ik zelf ook erg mooi!
Ik heb mijn vriendin een mooi boeket bloemen gegeven. Ook een orchidee valt hier altijd in de smaak. Of misschien iets om te relaxen, tijdschrift/boek en geurkaarsjes en wat lekkers erbij.
Misschien een beeldje wat jullie vriendschap voorstelt. Bij de wereldwinkel hebben ze die altijd mooie. Mooi symbool vind ik en ook blijvend. Een armbandje vind ik ook erg leuk.
Ik heb mijn beste vriendin in een moeilijke periode een kettinkje gegeven met een klavertje vier eraan in het zilver. Dit om haar alle 'geluk' te wensen. Vond ze erg mooi en lief.. Ze draagt het nog steeds..
https://www.vouchervandaag.nl/zilver-vergulde-swarovski-kristal-klavertje-vier-hanger-collier-gratis-aanbieding-voucher-2 misschien wel leuk als gebaar ow lees dat je het morgen nodig hebt
Bedankt voor alle tips en reacties! Ik vind het idee om haar een ketting/sieraad te geven ook erg mooi, en het is ook iets blijvends. Ik zal eens kijken, en anders kan ik altijd nog een kaart doen, en lekker koken.
Ik heb ooit een mooie sleutelhanger gekocht bij expo van een beschermengel, mooie kaart er bij met een mooie tekst. Vriendin vertelde me laatst dat ze hem nog steeds aan haar sleutel heeft en zo steeds aan het lieve gebaar terugdenkt.