Ik ga vrijdag samen met mijn moeder beginnen aan een tafeltent. Nu moet ik nog stof kopen. Nu zie ik online gewoon katoen en stenzo katoen. Wat is het verschil? Zijn beide stoffen te gebruiken voor een tafeltent of beter maar 1 soort? Als jullie me kunnen helpen, graag!
Beiden kan hoor. Stenzo is een merk. voor een tafeltent kun je alle katoensoorten wel gebruiken hoor.
Bedankt! Dan ga ik eens goed kijken in de wereld van stoffen... er is zo ontzettend veel! Weten jullie toevallig ook nog een goede webshop?
Je betaalt voor de naam Stenzo..... Zorg er wel voor dat je een wat steviger katoen neemt, dat kan meer hebben dan een dun zomerkatoentje. Ik ben gek van Jan Sikkes Lappenland, maar die hebben geen webwinkel volgens mij... maar ja ik vind het altijd wel prettig om de stof te voelen.
Ik bestel regelmatig bij onlinestoffen.nl. Veel keuze, prima service! Stenzo heeft leuke printjes, maar daar betaal je inderdaad een euro of wat meer voor. Maar dat is denk ik sowieso wel als je een stof met een print koopt t.o.v. effen stoffen. Leuk hoor zo'n tafeltent! Succes met maken !