We vinden beide deze twee namen wel erg leuk. Maar welke nu als eerste naam en welke als tweede naam. Wie kan ons helpen?
Ik heb Eline Julia gekozen. Bij ons word Julia als Sjuliaa uitgesproken dus niet mooi en Eline kan geen verwarring onstaan. Vind t zelf ook een vlottere naam en kan bij alle types. Als t een punkertje word dan staat Eline leuker dan Julia hahah rare beredenering hè
Ik vind Julia niet zo'n mooie naam.. En Eline wel, dus heb ik gekozen voor Eline Julia. (Ervanuitgaande dat de eerste naam de roepnaam wordt..).
Julia Eline. Ik vind Julia op zich een hele mooie naam maar wij hebben hem uiteindelijk niet gekozen omdat de meeste mensen hier in NL de naam idd gaan uitspreken als "Sjulia" en dat vind ik verschrikkelijk. Plus je wordt zo langzamerhand doodgegooid met die naam, we vonden een originele naam toch leuker.
Snap ik. Maar de naam heeft een betekenis voor ons dus dan kan me het niet zoveel schelen wat andere mensen denken. We zijn er trouwens helemaal uit. Zowel voor een jongen als een meisje. Ik wil iedereen bedanken voor de input,
Ik vind Julia Eline mooier klinken. Maar ik vind Eline een mooiere naam, heb dus toch voor Eline Julia gekozen. Erg leuk!