Nou we hebben dus zo goed als niks meer. Heel lang getwijfeld of we het bij 2 hielden of niet. Dus alles weggedaan. Heel misschien heb ik nog wel ergens een paar kleertjes maar zal niet veel zijn. Maar dat komt wel goed.
Bij de eerste wist ik zo zeker dat het een jongen was dat kijken met een echo me niet uitmaakte. Zijn geslacht kwam per ongeluk in beeld en de vk schrok ervan, maar ik zei dat ik het al wist. We hebben het toen ook aan de familie verteld. Dat resulteerde in een lading jongensspullen die totaal niet mijn smaak was. Klinkt ondankbaar. Natuurlijk vond ik het erg lief, maar ik wilde bij de eerste heerlijk zelf genieten van het bij elkaar zoeken van een uitzet. Bij de tweede wilde ik het graag weten, omdat mijn man het bij twee kinderen wilde houden als het een meisje was en dan zou het de laatste keer zijn dat we alles meemaakten. Deze keer hebben we niets aan de omgeving verteld en heb ik ook bijna niets gekregen en lekker zelf alles bij elkaar gezocht. Vond ik heel leuk om te doen! De volgende keer (als het ons gegeven is) wil ik het misschien liever niet weten en ga ik gewoon uit van een derde jongen. Als dat niet lukt wachten we in ieder geval weer tot de 20-weken echo.
Haha herkenbaar!! Ik heb alles afgewezen en zelfs een paar zakken teruggegeven. Vind t ook lief maar laat ze t aan mensen geven die t echt nodig hebben bijv. Ik wil mn eigen kleertjes kopen
Oh ja pff ik herken dat ook wel. Ook veel gehad wat ik niet mooi vond. Ik geef daarom zelf ook nooit kleertjes als er een baby geboren is. Dan liever een cadeaubon. Maar ik heb het bij mijn schoonzusje ook gezien dat ze allemaal unisex kleertjes kreeg toen ze het een verrassing hielden, maar die waren net zo lelijk