Kleine smalle voetjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Anita1983, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Onze dochter is pas 3 geworden en heeft hele kleine voeten. Maat 21/22. En dan ook voor in die maat nog eens heel smal. Ik kom voor haar steeds weer uit op de babyachtige schoentjes en ben daar eigenlijk wel een keer klaar mee. Zijn er nog meer peuters met zulke kleine voeten? Waar slagen jullie voor schoenen?

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm zo klein is dat niet hoor :)
    onze dochter had dat oo op die leeftijd.

nu draagt ze maat 25 alweer trouwens.. dan heb je een stuk meer keuze gelukkig.

wij gingen vaak naar scapino (maar daar moet je ech theel veel mazzel hebben.. alleen zit het toevallig om de hoek dus kleine moeite om even langs te lopen of ze toevallig iets hebben.. maar qua winterschoenen was het daar wel te doen.. vaak halfhoge laarsjes zegmaar)

en van haren heeft ook een vrij ruime voorraad kleine schoentjes.
    dolcis werd mij aangeraden en heeft ruime keuze maar niet mijn smaak :)

3. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Als ik om me heen kijk zie ik altijd alleen maar kinderen met grote voeten :)

Het lastigste is nog wel dat ze ook zo smalletjes zijn. Bij van haren zijn de smalste nog echt te breed en scapino is echt heel erg geluk hebben. Heel soms passen de dokter vissers. Ze vind t ook echt niet leuk om schoenen te kopen (geen echte vrouw, haha) en meest duurt het even voordat we wat passends hebben dus ik zie er al weer tegen op. Maar goed, dat werkt alleen maar averechts dus eerst maar een goed oriënteren zodat we alvast goed beslagen ten ijs komen.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

nee, ik vind scapino ook vaak niet zo mooi
    heel veel van die schoentjes zijn zo eh.. tja.. lomp :)
    breed en grof zegmaar

nahja, misschien dolcis?
    die ene kee rdat ik daar wat leuks vond was het voor mijn dochter te smal dus wie weet :)

5. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Ik heb een dochter ook hele smalle voetjes! Zij heeft ook een kleine groei achterstand maar heb dus ook niet veel keus in schoenen. Ik koop ze altijd bij Jottum kinderschoenen daar meten ze ook de breedte op. Is wel ff wat duurder maar wel goed! Hij heeft ook verschillende filialen en is te vinden op internet.

6. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik ken je probleem en was dus heel blij dat mijn zoontje zijn voeten een beetje gingen groeien.

Hij is over een paar weken 4 en zit op 24 (soms 25).

En nu vind ik het voor jongens sowieso al lastig om leuke schoenen te vinden.

Maar ik zou toch bij de wat duurdere zaken kijken of van bepaalde merken.

www.coccinelle.nl zit misschien ook wat tussen.

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    o.a. het merk Twins heeft breedtematen en gaat volgens mij vanaf 21, zijn leuke schoenen, niet babyachtig..

8. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle tips al! Twins heeft inderdaad leuke zie ik.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Hier ook een dame met zeer smalle voetjes.
    Hip en Clic zijn spaanse maten en vallen smaller.
    Ook bii de Zara ben ik regelmatig geslaagd voor leuke schoentjes voor erbij, zij verkopen ook niet al te dure schoentjes van leer.

Deel Deze Pagina