Wat is leuker plopsaland de panne of Indoor Hasselt? Voor bijna 2 en bijna 3.5 jaar

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MICH18, 19 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Wat vinden jullie leuker voor hun?

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Met die leeftijd zou ik gaan voor indoor.

3. Babypink

Babypink Lid

14 jun 2015
    93
    1
    8
    NULL
    NULL
    Wij zijn pas in indoor in Hasselt geweest, viel dat even gruwelijk tegen zijn!
    Ik vind het in verhouding echt enorm duur voor iets waar we zo doorheen waren....
    Is gewoon een hele grote hal/loods waar verschillende attracties staan. Wel onwijs mooi aangekleed, dat moet ik toegeven.
    Maar na een uur had ze in alle attracties gezeten waar ze in mocht.
    We vonden dat we het niet konden maken tegenover dochter om meteen te gaan dus we zijn langer gebleven en dochter is overal meerdere keren ingeweest. Hebben nog wat gegeten en toen zijn we gegaan.
    Komen we nooit meer terug!

Panne hoor ik wel hele goede verhalen over, staat bij mij ook nog eens op mijn lijstje, maar is best ver rijden voor ons (vandaar nu ook de keuze om naar Hasselt te gaan)

4. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Plopsaland de Panne, al zijn er veel attracties waar je kids te jong voor zijn, valt er genoeg te beleven voor een hele dag. Ben nooit in de indoor geweest, maar lijkt mij ontzettend klein en zoizo niks voor in de zomer.

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    De panne, sowieso. Indoor is echt niet zo groot.

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    De panne! Couvoorden viel hierbij in het niets!

7. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    De panne, zo leuk!

8. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    De Panne zeker de weet super super leuk voor de kleintjes !

Hasselt valt heel erg tegen is heel weinig qua attracties en bij ons draaiden ze ook niet allemaal tegelijkertijd! Het is zijn geld niet waard !

9. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Let op dat je meer attracties hebt waar ze minimaal 1 meter moeten zijn... Dus je jongste maar mss de oudste kan mss niet veel mee in de attracties

10. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    De Panne! vorige week geweest met mn meisje van bijna 3, 93 cm. En ze mocht echt wel in heel veel dingen hoor!

11. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.189
    10.782
    113
    Ja de panne is leuk voor kleintjes! Zelfs mijn zoontje van nog geen jaar zat te stralen op de hobbelkonijntjes en in de kikkertjes. Jet jammere vond ik de wachttijden, die zijn ook voor de guppen dingen behoorlijk als het druk is (wij waren er Belgische vaderdag, niet zo handig) waardoor we zelfs dingen hebben overgeslagen (we hadden ook een baby van 3 maanden mee dus iemand moest altijd buiten blijven wachten). En nog hebben we in 8 uur lang niet alles kunnen zien en doen. En je betaalt als volwassene de hoofdprijs vanwege alle thrill-dingen terwijl je dus vooral de peuterproof afloopt.

En ze zijn heel streng op de lengte! Dochterlief werd geweigerd bij de 95cm+ attracties obv de lengte stokken terwijl ze een maand later zonder schoentjes door het cb werd opgemeten op, jawel, 95 cm

Deel Deze Pagina