Wat is leuker

Discussie in 'De lounge' gestart door Polletjepiek, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat is leuker?

1. Zelf foto's inplakken

2. Album maken bijv. via Hema, kruidvat oid

3. Anders...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Van het 1e jaar van ons dochtertje wil ik graag de foto's in een album hebben. Nu twijfel ik tussen de foto's te laten afdrukken en zelf in te plakken. Of dat ik dat met de albumsoftware van bijv. Hema zal doen en dan een kant en klaar album bestellen.

Wat vinden jullie leuker?

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Wij plakken van elk jaar een fotoalbum zelf vol,met verhaaltjes etc..Zo wordt het toch wat persoonlijker vind ik.;)

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hema album!
    Groot succes hier! Leuk met die achtergronden enzo, en ook mooie qualiteit!
    Maak er voor mn beide meiden elk jaar eentje, en al meerdere kleinere gemaakt voor omas enzo.

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Ik doe het allebei, maar het schiet voor geen meter op ;)

5. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb nog niks ingeplakt, maar zo wil ik het ook doen (heb de fotos wel al uitgeprint/laten afdrukken)

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

zelf de foto's inplakken. vind het leuk om te doen en kan ik er vanalles bijschrijven.

7. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grappig dat je daar nu net een onderwerp over opend ;). Heb toevallig net de foto's vanaf de geboorte van mn dochter besteld en ga ze ouderwets plakken!! Bij de Hema hebben ze ontzettend leuke boeken met leuke kaft, ben even bij de action geweest voor leuke kartonnetjes enzo. Ook even bij pipoos geweest daar hebben ze leuke scap spullen, allerlei mooie vellen, stickers en andere frutsels en ga als mn fotos klaar zijn lekker plakken :)!

Leuk verhaaltjes erbij schrijven, een heel vrolijk en persoonlijk album dus. Ik stem dus voor ouderwets plakken.

8. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Zelf foto's inplakken!

Ik maak er altijd een heel leuk boek van (vind ik zelf dan ;)). Ik koop bij Zeeman stickertjes voor weinig en plak die door het hele album heen. Ook schrijf ik er verhaaltjes bij. Ik vind het ook heel leuk om te doen. Ik heb een album gemaakt vanaf mijn dochters geboorte tot dat ze ongeveer 2 maanden was (toen zat het album al vol) en van onze eerste vakantie met z'n drietjes. Ze zijn heel erg leuk geworden. Het kost wat tijd, maar van mij hoeft het ook niet in een avond af te zijn.

9. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Ga hier helemaal in mee!!!

10. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Zelf inplakken. Veel persoonlijker en leuker!

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik ga voor album van hema.. Je kan ze tegenwoordig hartstikke persoonlijk maken, met teksten, leuke lettertypes, foto's als achtergrondjes...
    Als je een beetje oefent, krijg je prachtige kunstwerkjes :)

12. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    En ik maar denken dat ik de enige ouderwetse muts ben die foto's inplakt met verhaaltjes enz erbij! Ik vind dat veel persoonlijker en mooier dan een kant-en-klaar album, die zijn zo 'steriel' met al die glimmende pagina's!

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Zelf maken!
    Ook ik heb een boek van het eerste levensjaar van Dean, maar het is helaas nog niet helemaal af, want er gaat wel veel werk inzitten.
    Vind die kant en klaar (laten printen) boeken erg mooi, maar idd minder persoonlijk wat dit betr.

Mirre

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    en ik heb idd ook stickers haha! en frutseltjes!;)

15. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

eens!

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik heb een album bij albelli gemaakt, goede kwaliteit en je kunt het zelf leuk bewerken! Met gewoon in plakken ben ik zo bang dat de foto's op een gegeven moment los gaan laten. Net zoals bij mijn eigen baby album ;).

Goed dat ik dit lees, ze is al 8 maanden en heb alleen nog maar een album gemaakt van de eerste 10 weken....

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Zelf maken. Ik doe niet alle foto's maar alleen foto's met een leuke betekenis of gebeurtenis erbij.

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik vind dat je echt hele mooie albums kant- en-klaar kunt laten maken met mooie tekst, plaatjes, achtergrond erbij en zo dus ondanks dat veel voor zelf plakken gaan kies ik kant-en-klaar :)

19. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik vind zelf plakken er leuker en persoonlijker uitzien... maaaar ik kan de foto's niet recht plakken, tekst is bijna onleesbaar dus ik doe het via de aldi :p haha niet inplakken dus.

20. yara06

yara06 Actief lid

10 mrt 2007
    119
    0
    0
    eerste jaren geplakt en nu van dit jaar via albelli een album aan het maken.

Je kan hier ook tekstjes, plaatjes etc. bij maken. Ik kan ook niet recht plakken en netjes schrijven.

Deel Deze Pagina