Wat is leuker?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xSNDY19x, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat is leuker

  1. Zwemmen

  2. Kinderboerderij

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    İk zou als eerst voor zwemmen gaan en later een andere dag naar de kinderboerderij. Batuhan vondt het zwemmen in het begin eng. Maar na een minuut of 10 wende hij eraan. Hij heeft zelfs een keer tijdens het zwemmen bijna 40 minuten geslapen :D hij lag tegen mij aan omdat hij het eng vond. En zo is hij heerlijk inslaap gevallen echt gappig :D en lief om te zien.
     
  2. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik zou kijken naar het weer, als het heel erg mooi weer is dan zou ik het zelf zonde vinden om in een dampend zwembad te liggen. dus dan lekker naar buiten naar de diertjes. ons manneke vond dit toen al geweldig nu moet ik zeggen dat wij ook echt overal met ze naar toe gaan dus ze vinden alles wel leuk.

    als het dus regent zou ik lekker voor de warmte kiezen
     
  3. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij mooi weer: kinderboerderij

    Bij slecht weer: zwemmen


    :D
     
  4. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm het is duidelijk dat ik niet alle reacties heb gelezen ... :D
     
  5. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Zwemmen is superleuk met deze leeftijd, dochterlief geniet er hier iedere week weer van!

    Kinderboerderij is ook leuk maar wat meer passief voor zo'n kleintje. Maar ik zie dat je al gekozen hebt ;). Veel plezier met zwemmen!
     
  6. xSNDY19x

    xSNDY19x Fanatiek lid

    2 dec 2009
    1.778
    640
    113
    Vrouw
    we hebben toch indd besloten om aankomende zondag even te kijken om samen met opa erbij te gaan zwemmen :) Bedankt voor de reacties!!!
     
  7. adi

    adi Niet meer actief

    Voor 11 maanden kies ik ook voor zwemmen. Van kinderboerderij krijgt zij nog weinig mee denk ik. Ze kan wel naar de diertjes lachen e.d. maar ze is nog te klein om echt te snappen wat er aan de hand is.

    En in het water geniet zo'n kleintje met volle teugen.
     
  8. misa

    misa Niet meer actief

    Allebei!
    Maar ik ben erg gek op zwemmen met de kleine, dus ik zou makkelijk daarvoor kiezen.
     

Deel Deze Pagina