alvast voor de verjaardag van de oudste in januari ze krijgt een fietsje. hele mooie door opa tweedehands op de kop getikt. ik wilde er graag van die kralen bijkopen en een mandje of een poppezitje voor op het stuur. wat is leuker? mandje op poppezitje?
Ik vind zelf een mandje leuker, maar de kindertjes vinden waarschijnlijk een poppenzitje leuker Dus ik zou dan voor een poppenzitje gaan
Een mandje, kan ze er lekker spulletjes in verzamelen. En een pop past daar waarschijnlijk ook wel in
hier een mandje, we hebben een dochter die niet met poppenspeelt, die speelt met haar aapies en die kunnen mooi in het mandje ziten
Helemaal mee eens Eventueel zou ze er zelfs wat boodschapjes in kunnen doen als je boodschappen gaat doen.
ja ga denk ook maar voor het mandje. pop kan uiteraad wel in het mandje gefrot worden en dan kan er ook andere troep mee. bedankt!
weet waar je aan begint, want dat zal een rommelmand worden De jongste is wel eens gevallen, toen kon ik over straat om alle troep weer te verzamelen maar een mandje staat gewoon erg leuk
Ik zou voor een mandje gaan.Heeft ze uiteindelijk denk ik meer aan..denk dat een kindje allebei leuk vind hoor