Wij zijn op zoek naar een leuke jongensnaam die past bij C.as Nu vinden we namen als Dex, Siem, Levi erg mooi alleen zijn deze helaas al in gebruik door familie/vrienden. De namen die we nu nog over hebben zijn: Max (mijn voorkeur) Bram Jurre Milan Welke zou jullie voorkeur hebben? Of eventueel een andere naam die wij nog niet bedacht hebben..
Ik zou juist wel gaan voor weer één lettergreep Vind Max en Bram alleen niet mooi. Tim Tom Jax Jack Joe Duuk Ben Koen Sem
Ik vind Max ook een leuke naam. Deze vind ik leuk bij C.as: Ivo Stef Tijn Rens Yerre Jins Jort Roel Brent Fedde Sil Nilo Timo Evan Jorn Roan Dani Jorg Mick
C.as & Jurre erg leuk samen, maar komt misschien omdat ik de naam Jurre zo leuk vind.. Max er ook prima bij! Ik zou anders toch ook juist wel voor een 1 lettergreep naam gaan, bijvoorbeeld: Dean, Finn, Job, Luc, Mats, Mees, Mex, Moos, Pim, Raf, Rik, Ted, Tim, Tom
Jurre! Super leuke naam, vind dat echt heel goed bij Cas passen. Krachtig, heeft iets stoers, maar toch ook wel een open klank. Bram vind ik ook nog wel leuk maar wat hard en ook wat teveel hetzelfde klinken. Max vind ik helemal teveel hetzelfde klinken. Milan vind ik een plaatsnaam / voetbalclub en te veel voorkomend.
Dankjewel voor het meedenken allemaal! Jurre wordt steeds meer mijn favoriet nu ik er aan ga wennen..we gaan weer eens even in overleg samen. Gelukkig hebben we nog even