Haai haai ik ga vrijdag lekker een weekend weg met mijn vriend... super gezellig!! Maar het wordt heerlijk weer het weekend, dus ik wil lekker veel naar buiten. Scheveningen is hij dit weekend al naartoe geweest met vrienden. Dus ik dacht ergens in brabant. Gezellig terrasje en lekker winkelen... (heb al een half jaar niet meer ge shopt!!) maar wie weet waar je dit het beste kunt? ik dacht aan Brede, Den Bosch of Eindhoven? Andere ideeën zijn ook van harte welkom! liefs Muis
ik ben zelf geregeld in eindhoven en den bosch, maar ikzelf vind dat er in eindhoven meer keus is qua winkels maar als je voor de ''cultuur'' gaat vind ik den bosch leuker, maar puur voor het shoppen vind ik eindhoven leuker
nou ik wil eigenlijk EN leuk winkelen, dus veel keuze (liefst ook bijenkorf h&M zara ect... maar ook wel gezellige straatjes, beetje bourgondische knusse romantische straatjes /pleintjes.... (verder ben ik niet moeilijk gelukkig hihi)
oja en cultuur , ik hoef geen musea's en gebouwen te bewonderen. het gaat ons echt om leuke terrasjes en leuke winkeltjes...
Ja eindhoven natuurlijk! Lunchen bij Piet Hein Eek Winkelen in de Bergen (kleine en grote berg) De blob, piazza, heuvelgalerie.
eindhoven is ook logischer winkelen vind ik want het loopt allemaal over in elkaar. mocht je klaar zijn in eindhoven dan kan je altijd nog naar winkel centrum woensel gaan hebben ze ook leuke winkeltjes xenos is daar groot. eindhoven heb ik vroeger gewoont daarna in breda moet eerlijk zeggen geef qua stadden maar lekker eindhoven haha.
Ik vind persoonlijk Den Bosch veel leuker, Bossche bollen! Dagje winkelen in NL gebeurt voor mij altijd daar. Er zit een bijenkorf, iig de laatste keer dat ik er was, een kleintje en heerlijk al die straatjes door dolen. Zit ook een tearoom bij de St Jan, heerlijk! En andere gezellige tentjes daar dichtbij. Sorry Eindhoven haha! Breda ben ik 1 keer geweest. Zijn heel veel mensen die dat het gezelligst vinden en er bij zweren, dus kan dat de keuze nog moeilijk gemaakt wordt!
Ondanks dat ik in omgeving Eindhoven woon, zeg ik toch Breda! Eindhoven is meer praktisch winkelen, Breda is gezelliger winkelen.
Breda en Den Bosch vind ik verschrikkelijk, dus als ik uit jouw 3 steden moet kiezen zeg ik Eindhoven! Misschien dat je Tilburg nog kunt overwegen?
Als je kleine straatjes en gezellige pleintjes wil moet je eindhoven niet hebben. Ik woon er, en erg gezellig is de binnenstad nou niet bepaald. Wel praktisch.
Voor de gezelligheid zou ik inderdaad voor Den Bosch gaan, ik vind Eindhoven weinig uitstralen, maar goed, ze hebben wel veel winkels in Eindhoven, Breda zou mijn tweede keus zijn.
Breda en Den Bosch zijn gezellige steden. Eindhoven is wel praktisch, maar echt geen gezellige stad. Daar zou ik niet voor kiezen.
ik woon zelf in tilburg maar shop het liefste in breda.. vind zelf tilburg niks (maar goed die vroeg je ook niet ) eindhoven en den bosch zijn niet mijn ding om te shoppen vind breda echt handig met veel winkels, en ook erg gezellig om wat te drinken of hapje te eten
Veel meningen hierboven zijn vrij gekleurd en daarom zal ik mijn gekleurde mening ook maar geven: Den Bosch! Ik heb er 25 jaar gewoond en kom er nog steeds graag. Het centrum vind ik heel handig opgebouwd: je hebt een driehoekige markt en vanuit elk van de hoeken loopt een winkelstraat. Die winkelstraten zijn ook weer met elkaar verbonden en dat struint zo leuk. In de grote winkelstraten vind je de grote ketens en in die kleinere straatjes de speciaalzaakjes. Je komt tussendoor langs gezellige terrasjes (markt, parade, uilenburg).
Den Bosch! Daar ga ik altijd winkelen met mijn vriendinnen! En bossche bollen eten idd! Tijdje gewoond in Eindhoven, maar vind het geen gezellige stad om te winkelen. Breda zou mijn tweede keus zijn, gaan we nu afentoe heen omdat het dichtbij is, maar den Bosch is leuker.
Breda of Den-Bosch. Ik woon bij allebei vlakbij. Deze steden zijn super gezellig, veel terrasjes en super leuke winkels. Den-Bosch vind ik dan nog net wat knusser en kun je meer bekijken. Inderdaad heerlijk bosche bollen bij de Groot. Eindhoven super leuke stap en-shop stad maar geen gezellige knusse sfeer. Tilburg al helemaal niet.