nou het is Breda geworden hoor!!! ik heb met airmiles 50% korting gekregen (van mijn lieve mama) en in Den bosch zat niet een hotel met airmiles korting in het centrum... dus nu 2 nachten in het centrum van Breda, voor 122 euro totaal.. SUPER
En ik wou mezelf nog wel als stadgids in Den Bosch aanbieden ... Veel plezier in Breda, ook een hele leuke stad!!
Wat mijn voorganger ook zegt; Eindhoven is erg praktisch winkelen. Er zijn ontzettend veel winkeltjes maar ik vind het (en ik woon hier al jaaaaaaaaaaren!) qua sfeer echt tegenvallen. Dan ga ik liever naar Den Bosch, veel gezelliger! Tilburg is ook prima winkelen, al vind ik de sfeer daar ook niet helemaal super. Als je echt een dagje leuk wil stadten zou ik voor Den Bosch gaan!
Als ik echt voor de winkels ga is het Eindhoven, hebben ze alles. Maar ik woon er zelf ook, dus miss is het daarom voor mij handiger. Voor de gezellige terrasjes zou ik voor Breda gaan, Den Bosch ga ik meestal alleen heen omdat ze chocolate compagny hebben en je er super lekkere warme chocolademelk kan drinken. Maar daar heb je met dit lekkere weer niet zo veel aan.
Veel plezier in Breda! Stad van Willem van Oranje. Het zal vast gezellig worden. Als Tilburger heb ik de reacties op Tilburg gelezen...en moet toegeven...de binnenstad is niet gezellig vergeleken bij de anderen... Maar het is beter geworden sinds m'n tienerjaren (toen waren er alleen maar mobiele telefoon en magazijn uitverkoop shops zo'n btje). Nou ja, in Tilburg zit je wel lekker in het midden van Breda, Den Bosch en Eindhoven. Optimist he.