Goedenmiddag dames, Ik ben al een aantal jaar op zoek naar thuiswerk. Met name gewoon inpak werk. Ik woon vlakbij Zwolle en zou het erg fijn vinden om dit te hebben zodat ik ook wat kan verdienen thuis. Wie doet dit ook? Of kan me iets aanbevelen? Groetjes
Ik heb geen ervaring met inpakwerk, maar ben nu net begonnen met parfums verkopen, misschien is dat ook iets voor je? Je kan er net zoveel tijd en energie insteken als je zelf wil, dus erg makkelijk! En het verdient ook nog eens lekker!
Hoe kom je dan aan die parfums? En is het dan echt of nep? En heb je dan ook een KVK enzo? In Overijssel zag iets laatst ook iets op een website, kon je kiezen wat je wou inpakken.. Ik heb het toen gegoogled en kwam er zo op
Ik heb jaren geleden ook thuiswerk gedaan, dit was echter in Apeldoorn, maar misschien dat ze ook andere vestigingen hebben. Het bedrijf heet Prima Post. Dit was ook inpakwerk, van bijvoorbeeld de belastingdienst. Brieven in enveloppe steken en dichtplakken. Ik moet wel zeggen, je moest het zelf halen, en alle dozen ook weer terugbrengen. Soms was ik echt 8 uur non stop aan het vouwen en insteken. Ik ben dit werk toen gaan doen omdat ik net gescheiden was, en wel wat extra's kon gebruiken met de kids, en geen uitkering wilde. Meestal begon ik er aan als de kids op bed lagen, en zette ik s'ochtends de wekker op half 6 om nog een paar uurtjes te kunnnen vouwen voor ze wakker waren. Het vouwen terwijl de kids thuis waren was echt geen optie, je hebt zoveel papieren en dozen staan, Ik had dan soms 8 uur zitten vouwen (en daar kwam halen en brengen bij) en verdiende dan 20 euro... Ik wilde het ook altijd de dag daarop al weer terug brengen in de hoop dat ik nog weer wat anders mee kon nemen, anders verdient het helemaal niet natuurlijk. Je moet echt heel veel doen voor weinig geld vind ik. Ik dacht eerst ook van doe het lekker tijdens tv kijken ofzo, maar in de praktijk gaat het anders.. Je werkt dus echt voor bijna niets. Gelukkig is dat alweer jaren geleden, en ik zou er nooit meer aan beginnen
Tegenwoordig is het echt bagger om een beetje eerlijke thuiswerk te vinden en dan vooral in de sectie van inpakwerk enz.
Klopt inderdaad, op internet lees je dat je inpakwerk kunt doen, alleen daar moet je dan in eerste instantie dan voor gaan betalen. Dan vertrouw ik het al niet meer. Mijn ouders hadden het vroeger gedaan met brieven in enveloppen doen en dichtplakken. Ook riemen maken etc. Verdiend een extra zakcentje, maar ik denk dat dat niet meer zo snel te vinden is tegenwoordig..
@Siriel, dank je wel! Ben het gelijk gaan opzoeken en ze doen het nog steeds inderdaad. Alleen in Mijdrecht en apeldoorn. Dit stond er namelijk: Voor onze vestigingen in Mijdrecht en Apeldoorn zijn wij altijd geïnteresseerd in een kennismaking met flexibele productiemedewerkers en thuiswerkers*. Dankzij ons netwerk van flexwerkers kunnen we razendsnel en flexibel werken. Het zijn ontzettend leuke klussen om te doen. De werkzaamheden zijn erg afwisselend en worden per opdracht in overleg aangeboden.
Je kunt ook even kijken op meldpuntthuiswerk.nl. Daar staat een lijst met betrouwbare thuiswerk aanbieders. Zoals bijv. productiewerk.nl dat is wel betrouwbaar, maar je verdient echt maar heel weinig in vergelijk met hoeveel uur je eraan bezig bent.
Die koop je in bij de leverancier. Het zijn echte luchtjes, de bekende merken zogezegd, maar die mogen nie gebruikt worden omdat er patent op de nAm en het flesje zit. Niet op de geur zelf, dus die wordt in een saai flesje gestopt, waardoor er dus niet betaald hoeft te worden voor reclame en mooie verpakkingen, enz... Pb me anders voor wat meer info als je dat wilt, weet niet of ik alles hier neer mag zetten
Ok, dat doen ze dus nog steeds, het is wel betrouwbaar, wordt netjes uitbetaald enzo. Misschien een idee voor de dames die in de buurt wonen, maar het is wel veel werk..