Ik moet zeggen dat als ik sport dat ik ook beter op mijn eten let dan als ik niks doe. Morgen lekker weer zware krachttraining. Gewoon mijn mp3 aan en keihard muziek en go with the flow.
Zo net weer een uur gespind en buikspieren gedaan.wel lekker ook voeding gaat prima denk dat de knop weer om is
Ninja, jij bent hardstikke goed bezig, je bent al heel veel afgevallen en je hebt nog een lange weg te gaan met 20 kilo. Het is normaal dat je een tijdje stil blijft staan met afvallen, zelfs in obese hadden de mensen dat. Je lichaam zal soms eerst een gewen periode hebben en als dat voorbij is, (kan soms wel enkele maanden duren) ga je weer verder naar beneden. Mijn mening is wel, zolang je gezond blijft eten en sporten komt het vanzelf wel. Neem je tijd, het gewicht is er ook niet in een jaar aangekomen neem ik aan? Indirect moet je dezelfde tijd ervoor nemen om het er weer af te laten gaan. Als het er langzaam afgaat heb je meer kans dat het er af blijft! Oh en mensen die een gbp hebben ondergaan kunnen ook weer dik worden, als ze echt willen. smelten ze chocolade en dan is die hele operatie ook weer voor niks geweest. Dat heb ik ook wel eens gezien op tv.