Wat is makkelijker, jongens- of meidennaam?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Bureau, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat is makkelijker?

1. Jongensnaam

2. Meisjesnaam

3. Geen verschil

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    wij hadden al jaaaren een jongensnaam klaarliggen, meisjesnamen bleven wisselen. Nu zijn we er voor een meisje helemaal uit en begin ik sterk te twijfelen over de jongensnaam.. toch lastig!

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.037
    3.854
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik vind een meisjesnaam moeilijker, die zijn naar mijn mening veel modegevoeliger, iets wat nu leuk is, kan over 20 jaar helemaal niets meer zijn en omgekeerd.

3. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    In ons geval was de naam voor het geslacht dat het niet bleek te zijn het makkelijkst beide keren. Die stond al soort van vast voordat we de geslachtsecho hadden gehad.
    Overigens zijn we er nu wel een stuk eerder uit dan de eerste keer. Toen pas 6 dagen voor de bevalling de knoop doorgehakt. Nu zijn we er sinds week 22 ofzo uit.

4. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Dat is ook mijn probleem! Jongensnamen vind ik dan ook veel makkelijker en we hadden al een naam voor een jongetje voordat ik zwanger werd.. Maar we moeten nog even doorzoeken, want het wordt een meisje ;). Gelukkig hebben we nog even!

5. Doperwtje

Doperwtje Actief lid

7 apr 2015
    162
    6
    18
    NULL
    Breda
    Meidennamen in overvloed.... Maar voor jongens hebben we echt veel meer moeite!

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.880
    113
    Wij dachten vooraf meisjesnamen makkelijker te vinden, maar uiteindelijk bleek dat we dat veel moeilijker vonden: er is veel meer keuze. :D

7. Betula

Betula Bekend lid

29 jun 2012
    917
    69
    28
    NULL
    NULL
    Ik vind meisjesnamen dus echt veel moeilijker. Zoveel leuke jongensnamen, ik moet echt kiezen.. Maar geen een meisjesnaam die echt wow is.

Deel Deze Pagina