Het viel me al eerder op dat ons kindje steeds aan de kant ging liggen van waar mijn (vanaf woensdag) man ligt als die naast me ligt. Nu hebben we het eens bewust uitgeprobeerd, en ja hoor! Ze volgt zijn stem! Als hij zijn hand op mijn buik legt en ertegen praat komt ze ook echt lekker tegen hem aan liggen vanaf de andere kant van de buik. Als ze druk aan het trappelen is wordt ze meteen ook heel rustig als papa komt kletsen. Paps zelf vind het geweldig volgens mij hihi.. hij zegt het niet, maar ik zie hem stralen! Zo bijzonder dit, dat kindjes in mama's buik al dat "besef" hebben! Dat wist ik helemaal niet! Groetjes Joeja
Schattig toch! Mijn man heeft altijd iets warmere handen dan ikzelf en daar reageert ons Schoppertje ook heel erg op. Vind ik wel leuk: zo raken de vaders er veel meer bij betrokken, vind het toch al zo sneu dat ze het niet zelf kunnen voelen in hun buik.
Haha dat is echt leuk! Die van ons doet precies het tegenovergestelde... Als papa tegen hem/haar praat, houd ie op met bewegen.. hihi.
Hihihi... Hij/zij is nu al onder de indruk van zijn autoriteit.. Tenminste dat zei mijn man altijd over Jelle... Na de geboorte is dat wel over hoor! Papa maakt nu net zoveel indruk als mama.. Ook geen! Jelle reageerde verder ook niet zo heel erg op papa... Alleen als ik met mijn buik tegen mijn mans rug ging liggen, ging hij als een gek liggen schoppen... (Waarschijnlijk omdat ik dan toch iets te knus wilde liggen en Jelle in de verdrukking kwam)
wauw, wat mooi ik weet zeker dat mijn man dat ook helemaal super zou vinden . Tijdens de echo vorige week probeerde ik wat oogcontact met hem te maken maar het enige waar hij naar keek was het scherm achter mij; naar ons ukkie...! maar als hij dus echt contact zou kunnen maken, jee dat zou wel iets heel moois zijn
Wat leuk! Hier is het juist andersom, legt hij zijn handen op mijn buik dan is mevrouw super stil...Terwijl ze bijv. daarvoor flink aan het trappen was..
Hahahaha, hier nog zo een! Mijn vriend baalt hier best wel een beetje van. Komt ie voelen, niets meer! Misschien dat het nog komt...
bij ons is t vaak zo dat als ik alleen thuis ben en de kleine lijkt te pitte en hij komt thuis dat de kleine gelijk gaat bewegen.dan reageert t op zijn stem.dat hebben we ook als we wakker worden.zodra een van ons echt wat zegt en we praten dan begint de kleine te bewegen.