dames, Wat vinden jullie ervan? (Kaartje staat in handtekening) Zaterdag was eenmalig heel vroeg omdat we al om 4u moesten opstaan. Als mijn temp morgen omhoog is kan dit dan worden gezien als innestelingsdip? Dank je!
Uuuhmmm hoe temp jij??? Hij piekt en daalt als een malle namelijk. Ik zie er ook nog geen eisprong in zelfs.
Zoals het moet... rectaal elke morgend rond hetzelfde uur. Eisprong wel degelijk geweest. Positieve ovu test en daarna eisprong. Daarna dip op 3dpo en nu nog eens op 7dpo
Temperatuur van 8/10 mag je niet meetellen. Deze is heel laat gemeten maar moest die laten meetellen voor mijn kruis goed te krijgen
Dan zou ik die op discarded zetten. Stel dat je ei idd is geweest en je nu ol 7 dpo zit is de dip vandaag helaas geen garantie dat het om de innesteling gaat. Het kan helaas ook een nietszeggend dipje zijn namelijk. Ik duim met je mee dat je over een week een posi test hebt
Als ik die temp op discard zet dan verspring mijn ei met 3 dagen. Dus klopt mijn dpo niet meer.... Mja voel helemaal niets buiten dat mijn borsten wel iets gevoeliger staan maar niet om te zeggen dat je ze echt heel de tijd voelt. Nog een weekje tanden bijten dus