dag meiden, heb even een vraagje, ik neem nu pas vanaf deze ronde mijn temperatuur op in de ochtend, wanneer deze stijgt.... is het dan te laat om te klussen of net niet? ik heb er geen idee van...lijkt me alleen stom om op de temperatuur af te gaan mocht het dan al te laat zijn... knuffeltjes julie
Je kunt bij de temp methode pas achteraf je ei zien (na 3 dagen verhoogde temp), gewoon om de dag klussen zit je altijd goed.
Zodra je temperatuur stijgt, heb je je eisprong gehad. Temcurve is om te zien of je eisprong hebt gehad en niet om te zien wanneer je het beste kan sexen daarvoor zou je een ovulatietesten kunnen proberen.
Voor je eisprong heb je eerst een wat lagere temp, maar die is niet altijd waarneembaar. Ik heb dat ook een keer gehad en het was echt mijn eisprong, 14 dagen erna ongesteld en een verhoogde temp. Nou klussen we regelmatig, dus zijn we bijna altijd wel op tijd. Maar als je temp gestegen is, ben je waarschijnlijk te laat. Maar misschien ook niet, dus als je niet veel geklust hebt ervoor, toch maar even doen! groetjes, Snoopy