Wat is mijn NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BySannl, 23 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BySannl

BySannl Lid

3 feb 2017
    35
    2
    8
    Hallo dames,

Vraagje.. Ik heb 27 december een miskraam gehad, deze bestond uit 2 dagen bruin bloedverlies en een dag lichtroze, ik was 6 weken zwanger op dat moment. Daarna werd ik voor het eerst weer ongesteld op 20 februari, dit duurde 3/4 dagen en was licht bloedverlies. Vervolgens ben ik twee weken later weer ongesteld geweest voor mijn doen. Dit keer een volle week, met een hoop stolsels en van alles.

En nu vandaag heb ik een positieve ealry test van de Action.. Mega blij hoor!! Maar welke datum moet ik nou aanhouden.. Want eigenlijk had ik nu rond mijn eisprong moetend zitten toch, als 5 maart mijn eerste dag laatste menstruatie was..

Oh ja, de reden dat ik een test ging doen is, omdat mijn borsten opgezet zijn, ik misselijk ben, hoofdpijn, vaak plassen..

2. BySannl

BySannl Lid

3 feb 2017
    35
    2
    8
    Hij is roze en duidelijker in het echt dan op de foto

Bijgevoegde bestanden:

3. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ik vind zie hem maar weet niet zeker of ik hem positief durf noemen omdat de test volgens mij al droog is op deze foto? Dan kan het een indrogen zijn.

Stond de streep er meteen?
    Je hebt geen ovulatietesten gedaan?

Ik zou een gewone action test proberen of kruidvat 2v5.

4. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.791
    7.420
    113
    Vrouw
    Als je een vroeg ei had kan het wel. Bijvoorbeeld dan op 15 maart je ei (cd 10) en nu dan 8dpo. Maar hij kan ook reageren op LH (eisprong) en wat @WWJD zegt is ook van belang.

WWJD vindt dit leuk.
  5. BySannl

BySannl Lid

3 feb 2017
    35
    2
    8

Hij stond er niet meteen, na 15min ongeveer. Dit is die van de Action

6. BySannl

BySannl Lid

3 feb 2017
    35
    2
    8

Oh wat slopend dit. Test morgen wel weer een x

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je na de miskraam in december wel negatief getest?
    Een mk met 6 weken geeft bijna altijd meer bloed dan 2 dagen bruin en 3 dagen roze.

Deel Deze Pagina