hoe verder na miskraam??

Discussion in 'Zwanger worden' started by peelen1981, Jul 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peelen1981

peelen1981 Actief lid

Jun 15, 2012
    179
    0
    0
    paarden
    tolkamer
    hoi hoi meiden

even een vraag heb 1 juli een miskraam gehad met 8 weken.
    Had in maart de inplanon er uit laten halen en dus al wel vrij snel zwanger de eerste x.
    We willen graag kinderen dus hoe nu verder???
    Moet 17 juli voor na controle terug na ziekenhuis en de vraag is dan ook zouden jullie wachten of???
    Sinds gister vloei ik niet meer en voel me goed zouden jullie wachten of verdergaan???

alvast bedankt voor jullie reacties

2. Fiore

Fiore Bekend lid

Jan 12, 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
  3. peelen1981

peelen1981 Actief lid

Jun 15, 2012
    179
    0
    0
    paarden
    tolkamer
    bedankt voor je reactie

4. Bueno

Bueno Actief lid

Apr 25, 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Wat vervelend dat jullie dit allebei hebben moeten meemaken, ik kan hier helaas over mee praten..

Na mijn 1e en 2e miskraam kreeg ik van de gyn het advies om mn 1e menstruatie af te wachten. Ik werd gelukkig netjes 3 of 4 weken na mn miskraam ongesteld. en die cyclus ben ik weer begonnen met ovutesten en ik was beide keren na mn miskraam in poging 1 weer zwanger!

Na miskraam 3 (afgelopen december) wou en mocht ik niet meer zwanger worden. Heb toen na een aantal onderzoeken in februari weer groen licht gekregen en nu word ik helaas niet meer zo snel zwanger als de 2 keer hiervoor..

Mijn gyn zei dat het kan zijn dat je na een miskraam vruchtbaarder bent en dat bleek bij mij dus t geval.
    Dus als je t mentaal aan kunt, kan ik adviseren weer direct verder te proberen. Maar miss is t wel beter om eerst nog even je 1e echte menstruatie na je miskraam af te wachten..

Sterkte en succes!

5. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Je moet echt doen waar jij je goed bij voelt. Als jij denkt dat je het aan kan, doen.
    Ik kreeg echter wel het advies om een menstruatie af te wachten. Even de hormonen weer uit je lijf, je baarmoeder goed leeg en even rust.
    ook is je cyclus dan wat makkelijker te tellen (1e dag menstruatie)

Sterkte nog met je mk en succes voor de toekomst!

6. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Hey meiden,

Heb vandaag ook te horen gekregen dat het helaas weer een miskraam is.
    Hoelang hebben jullie de vorige keer gebloed ik nu al 8 dagen de eerste keer was het niet zo lang bij mij?

Angel

7. Bueno

Bueno Actief lid

Apr 25, 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Angel2, wat erg voor je zeg!!!:(

Tja, ik werd na de 1e en de 3e miskraam gecurreteerd en heb toen beide keren ca 2 weken nog nagebloed. Wel met een pauze ertussen, was heel vreemd.. dan bloede ik 4 dagen ofzo heel licht en dan 2 dagen niet en dan opeens heftiger. Achteraf leek t alsof t weer een gewone menstruatie was, want had dan 2 weken later weer een eisprong!

Bij de 2e miskraam ben ik niet gecurreteerd en heb ik uiteindelijk 3 weken nagebloed!!! Pfff, vreselijk, want voelde me zo slap en lusteloos... Dus als je geen vegetarier bent, eet maat even goed wat steaks ;)

Sterkte!!

8. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Wat vervelend meid! Mijn eerste zwangerschap eindigde in een miskraam bij 6 weekjes, maar ik heb ook zeker nog 1,5 tot 2 weken gebloed. De gyn adviseerde mij ook om een maand rust te houden en hebben we ook gedaan.. misschien is dit voor jezelf ook wel even goed. Kun je het een plekje geven en er daarna weer voor gaan.

Sterkte en succes

Share This Page