Hoii allemaal... Ik heb eve een vraag..Vorige maand December was 25 Dec mijn eerste ongesteldheidsdag..ik heb een cycles van 29 a 30 dagen en in preciepe zou ik dan weer op 24 of 25 ongesteld moeten worden..maar gister had ik een beetje bloed verloren met een beetje kramp erbij..en vandaag ook weer iets meer.. Verder heb ik een beetje hoofdpijn maar geen gevoelige borsten of misselijkheid.. Weten jullie meschien wat dit betekent...zou het heel meschien een innesteling bloeding zijn.. Ps....dit heb ik nog nooit meegemaakt.. Alvast bedankt
Als je n cyclus zou hebben van 29 a 30 dgn zou je nod de 22ste of 23ste zijn. Dit zou de aanloop naar je menstruatie kunnen zijn. Mocht je twijfelen aan een zwangerschap dan zou je een testje kunnen doen.
Maar het kan ook zeker een innestelings bloeding zijn. Je zou al kunnen testen als moten je nod is. Anders doe je het overmoren wel. Ik heb namelijk dit ook gehad en ik was wel degelijk zwanger!
Hoi Isha, Ik heb 6 dagen voor mijn NOD ook licht roze / bruine afscheiding gehad alleen in de ochtend bij het plassen en zie mijn banner: echt wel zwanger dus. Ik testte 2 dagen voor mijn NOD positief en op de dag zelf een echte knaller. Ik denk altijd maar dat wanneer je ongesteld bent dit ook echt ongesteld is. Dus met rood / bruin bloed en veel. Ik zou als ik jou was gewoon eens gaan testen om de 2 dagen. Er zijn mensen die pas 5 of 6 dagen na NOD positief testen. Succes!!
Ik heb hetzelfde probleem. Vorige week mijn eisprong gevoeld en sinds eergister steeds een beetje bruin verlies en 1 dag een beetje rose erdoor. Verder licht weeige krampjes dus ik weet ook niet waar ik aan toe ben. Ben ook erg onregelmatig geweest dus wanneer precies mijn nod is moet ik maar even aankijken haha