Hallo dames! We hebben nog even te gaan voordat we de knoop moeten doorhakken qua namen haha Maar onze eerste zoontje heet D.ave en ons tweede zoontje M.aik alleen hij is stilgeboren met 18 weken. We vinden nu de namen Jack en Ravi heel leuk. Voorkeur gaat vooral naar Ravi, maar past dit wel? Als jullie andere ideeën hebben hoor ik het graag
Ik vind het prima passen hoor. Ik denk dat ik Jack iets leuker vind bij de namen van de broers, maar ook Ravi kan prima hoor. Misschien nog: Alec, Alex, Finn, Jace, John, Josh, Kane, Kyle, Lenn, Liam, Luke, Noah, Quin, Senn, Sepp, Seth, Shane, Thom, Toby, Zain
Past prachtig. Aangezien wij zelf een hels karwei hadden met het vinden van een naam voor 3e zoontje en bij 36 weken nog geswitcht zijn, heb ik écht even helemaal geen inspiratie meer.
Mij valt wel op dat Ravi een heel andere herkomst heeft dan Da.ve, Mai.k en Ja.ck. Persoonlijk zou mijn voorkeur daar dan ook niet naar uit gaan. Soms matcht het wel hoor: namen van broertjes/zusjes van verscheidene komaf. Maar bij deze vind ik dat dus niet. Jack is wel echt superstoer Andere opties: Dav.e, Mai.k* en... Jones Jace Chase Colt Neal Dean Miles Niles James Shay Flynn Tex Felix Danny Terry Ryan
https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/de-knoop-doorhakken.715376/page-6#post-23785056 Zie mijn post!
Ravi heel leuk zo zou mijn middelste dochter geheten hebben als het een jongen was. Persoonlijk vind ik Jack er mooier bij.