hee nog een bokker, in ben jaren fanatiek op bokt geweest, nu alleen nog een paar rubrieken en niet dagelijks meer. ik kijk ook bijna dagelijks online series die in NL niet op tv zijn. site mag volgens mij niet genoemd worden,
Mijn eigen site, Bloglovin voor de 100+ andere blogs die ik volg, twee andere forums, NOS.nl, weer.nl
Scrapbook.com om inspiratie op te doen om te scrappen en kaartjes te maken. Heerlijk ontspannend na een drukke werkdag En natuurlijk Facebook.
Youtube!! Ik kijk vooral naar dans en muziekfilmpjes van verschillende culturen. Zo vind ik gypsies mooie dans en muziekstijl hebben. En wat leer je veel van youtube. Zo heb ik geleerd dat gypsies afstammelingen zijn uit India. Je hebt daarom ook in India een gypsievolk met prachtig dans en muziekstijl. Verder vind ik het leuk om deze verschillende danssoorten zelf te leren (buikdansen bijv.) Zo leuk om te doen en ook nog eens goed voor mijn figuur hihi. En verder fb
nu.nl | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Nieuws | Altijd op de hoogte van het laatste nieuws met Telegraaf.nl (en dan vooral voor de ongenuanceerde reacties van lezers, beetje leedvermaak, eigenlijk) bol.com | bomvol winkels, bomvol voordeel | Welkom (heb een (e-)boekenverslaving) Allerlei sites met haakpatronen, óók heel verslavend!