Welke site

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 17 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Vraagje:

Welke site is het toch alweer waar je tweedehands (kinder) merkkleding kan toe sturen en je daar een bedrag voor krijgt? Je kan op de site al het merk en type invullen en zien hoeveel je er ongeveer voor krijgt als de kleding wordt geaccepteerd. Ik heb nog zoveel kleding liggen en heb eigenlijk niet meer de puf om alles los via marktplaats uit te zoeken. Ik wil het daarom via die site doen, maar kom niet meer op de naam?

En hoe is jullie ervaring met die site?

2. Meril

Meril Bekend lid

3 mei 2008
    671
    0
    0
    Volgens mij bedoel je vintykids.com

3. Meril

Meril Bekend lid

3 mei 2008
    671
    0
    0
    Oh ja, en ervaring niet zo goed, hele zak naartoe gestuurd maar (nog) niets verkocht. Zaten niet hele dure merken bij maar toch, vond dat het wel leuke dingen waren. Vind het vaak ook te duur voor 2de hands...

4. MamavanMJ

Nee die is het niet. Die neemt ook alleen maar kleding vanaf maat 92 aan. op de site die ik bedoel kon je invullen welke maat het betreft, welke staat, welk soort kledingstuk het is en welk merk. Dan kwam er een bedrag te staan wat je er ongeveer voor zou krijgen. Als je alles had ingevuld dan kon je het verzenden en werd het door het bedrijf gecontroleerd en kreeg je het geld voordat het nog verkocht was op je rekening (als ik het goed had begrepen)

5. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Dat is wel aantrekkelijk! Ik lees even mee ;)

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Denk dat geen enkele site zonder jou geld geeft voor het verkocht is.

Als het namelijk niet verkoopt zitten hun met de gebakken peren :p

7. MamavanMJ

Gevonden....

Kleertjesdoos.nl

Iemand daar ervaring mee?

8. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Geen ervaring mee, ga het ook doen, hier de kast vol met bengh!

9. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik kende het niet, maar ga er ook niks heen sturen. Ik heb een rokje van 4FF ingevoerd om te kijken wat ik ervoor zou krijgen van hun en dat is wel € 2,25 ;). Dat rokje was nieuw € 30,-- dus dan neem ik liever de moeite om 'm tzt op MP te zetten. Zeker weten dat ik er dan meer voor krijg.

10. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Even reageren zodat ik m kan vinden straks.

Mp schiet niet op en hier staat onderhand de hele zolder vol. Dus straks eens kijken!! :)

11. pioenroos26

pioenroos26 Niet meer actief

Klinkt leuk! Ik ga straks eens even rondneuzen

Deel Deze Pagina