Wie drinkt er weleens een rood wijntje bij het eten ? Heb het 1 keertje gedaan van de week mijn vriendinnen waren er was zo gezellig dacht neem ook een heel klein glaasje ,maar voelde toch niet zo goed wel lekker natuurlijk .... ben benieuwd wie er wel af en toe een lekker wijntje neemt ..
ik niet.. alles wat jij eet/drinkt komt bij de beeb en ik wil niet dat mijn onschuldige baby nu al alcohol binnen moet krijgen
nee ik ook niet. maar geef sowieso niet om alcohol. ja een amaretto soms bij het uit eten gaan. maar nu doe ik het niet. mis het ook niet.
Maar ze zeggen wel eens dat een glaasje geen kwaad kan ik veroordeel je dus niet hoor! maar ik doe het niet. Ik lustte ook trouwens al geen wijn voor de zwangerschap, dus das makkelijk
ik ben wel een echte wijn liefhebber mis het wel hoor ben ook gek op brie enzo ben frans zal er wel mee te maken hebben hihhihiihi.. de verloskundige zegt en rood wijntje kan helemaal geen kwaad ,maar het voelt gewoon niet goed ...
ik wacht met een wijntje totdat de kleine geboren is. Dan bij me eerste maaltijd met een lekkere half rauwe biefstuk.
Ik heb echt 0,0 alcohol gedronken toen ik zwanger was en ook alle toetjes met alcohol erin vermeden. De dag na de bevalling at ik een biefstuk met stokbrood met een wijntje erbij en als toetje een halve bak tiramisu
ik drink ook niet nu ik zwanger ben, en inderdaad, de dag na mijn bevalling (als ik dan thuis ben) wordt er biefstuk gegeten
Ik drink absoluut niet tijdens mijn bevalling, maar onlangs heb ik ook weer een klein glaasje witte wijn geprobeerd. Sloeg in als een bom, dus mij niet meer gezien.
Ik doe echt alles volgens het boekje, eet gezond, beweeg genoeg, drink nauwelijks nog koffie (lust het ook pas weer sinds 2 weken), rook niet (ook niet voor zw. schap). Mijn hoofd zegt dat het moet kunnen om eens in de zoveel tijd een klein glaasje rode wijn te drinken (mis het heel erg ), en mijn VK zegt dat ook. Maar......ik heb na de 12 weken 2 keer een half glas gedronken, en het voelt gewoon niet goed Ik wil niet zeggen dat ik het met kerst of zo niet ga doen, maar ik ga er toch geen gewoonte van maken. Heb wel tegen iedereen gezegd dat ze alleen op kraambezoek mogen komen met een fles rode wijn en een broodje filet americain
Ik heb ook helemaal geen alcohol gedronken tijdens m'n zwangerschap. (Alleen helemaal in het begin, toen ik nog niet wist dat ik zwanger was.) Ben wel benieuwd hoe dat dadelijk weer gaat zijn, als ik weer een biertje kan drinken. Want omdat ik bv geef heb ik dat dus nog steeds niet gedaan.
Jaaa lekker, ik heb sinds ik weet dat ik zwanger ben ook geen druppel alcohol meer gedronken maar zit er de laatste tijd steeds vaker aan te denken om een klein glaasje rode wijn te nemen. Ik durf alleen niet zo goed, misschien straks met kerstmis bij mijn ouders. Ik ben ook wel bang dat ik er commentaar op zal krijgen van vrienden.
Ik ben echt een wijn liefhebber en mis het best, zeker op de avonden met mijn vriendinnen.. De eerste 20 wk heb ik ook niets gedronken, maar op mijn verjaardag en op de verjaardag van mijn dochter afgelopen zondag heb ik genoten van een heerlijk glas wijn. Voor mij is het zeker geen gewoonte, maar ik voel me niet schuldig over deze 2 glazen! Ik neem met kerst ook zeker een glaasje! Verder wacht ik tot de kleine er is en de borstvoeding erop zit. Groetjes, Mayke
arme meiden heb medelijden met jullie dat jullie zon wijnliefhebber zijn en nu niet mogen drinken. ik lus dan geen wijn maar heb dit dus heel erg met filet americain.
Ik heb van het weekend voor het eerst weer een slok alcohol gehad, we waren een weekendje weg naar Brussel, en mijn man nam een Kriek. Daar heb ik een grote slok van genomen, want dat vind ik zooo lekker. Maar goed, 1 slok dus. Ik durf niet een heel glas te nemen, daar voel ik me toch niet goed bij.
Ik doe het niet, zou het niet aankunnen als de kleine iets zou overkomen! Ookal lees ik dat een rood wijntje geen kwaad kan, ik dacht dat dat nog slechter was dan roken! Maar goed nog even en dan kan ik weer aan de wijn/champagne, rose, baileys hmmmmm