klamboe

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marloes22, 2 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal...

Soms zie ik foto's van ledikantjes met een super mooie klamboe erboven...
    Nu willen wij ook een klamboe aanschaffen maar hebben tot nu toe nog steeds niets leuks/moois gezien.

Het zijn allemaal van die goedkopen klamboe's of van klamboe die er zo goedkoop uitzien.
    Zelfs bij de prenatal hebben ze ze niet...

Weet iemand waar ze mooie klamboe's verkopen ?

Gr marloes

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Bij babyspeciaalzaken. Is de enige uitgave waar ik spijt van heb. Staat leuk maar wat zijn die krengen duur zeg. Maar alle zaken die babykamers verkopen, verkopen ook klamboe's.

3. ja dat weet ik ....
    Wij hebben onze babykamer in breda gekocht bij die babyspeciaalzaak maar ook daar hadden ze alleen die goedkopere versies.

en ze hoeven niet duur te zijn om mooi te zijn begrijp me niet verkeerd.
    Maar die kwaliteit is echt niks.
    en het ziet er echt heel zielig uit.

En omdat er hier zo geen babyzaken in de buurt zitten dacht ik laat ik het eens vragen hier.
    Hoeven we niet stad en land af te zoeken ;)

We willen heel graag een lime groene maar niet zo'n standaard klamboe

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    bij de leenbakker hebben ze helle mooie. ik heb er daar zelf ook een gehaald en ze hebben echt heel veel verschillende gewoon blanke maar ook met vlindertjes of kikkertjes enz erop. voor een meid hebben ze ook een gave rose en als ik het kamertje niet groen had geverft had ik hem zeker gehaald.

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    o ik zie nu dat je een lime groene zoekt nou die heb ik ook dus het komt dan wel goed.

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Kids Factory (zit ook in Breda), daar hebben ze echt mooie spullen, ook klamboes in allerlei soorten en maten.

7. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ik zou ook geen dure aanschaffen want dat ding hangt maar een paar maandjes, zadro ze eraan kunnen trekken moet ie er toch af.

Nu de zomer in heb je eigenlijk overal wel klamboes. Xenos, blokker enz hebben ze ook. Zelfs met zo'n kroontjesrand ofzo eromheen. Komen regelmatig in de folders te staan. Dure of goedkope klamboe, ik vind ze allebei erg snel kapotgaan.

Hier dan ook niets boven t bedje, alhoewel ik het er wel leuk uit vind zien

succes met de zoektocht

8. Eylem25

Eylem25 Lid

1 jun 2007
    13
    0
    0
    Ik heb de klamboe uit de Kruidvat, met vlindertjes in het roze en hij koste maar 2.99.
    Hij paste perfect om haar ledikantje en je zag niet dat het goedkopere kwaliteit was, ik weet uiteraard niet of ze daar nog steeds te koop zijn het is al meer dan een jaar terug dat ik hem daar vandaan heb.

9. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    Ik heb de klamboe gekocht op marktplaats, een hele mooie, een niet-goedkoop-uitziende klamboe voor weinig..
    Het hangt er toch maar voor een paar maandjes, dan vind ik het zonde om er veel geld aan uit te geven..

10. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Wij hebben er een bij babypark kesteren gekocht en inderdaad deze zijn wel duur maar ook ik vind ze persoonlijk mooier als de gewone klamboe's.
    Je kan ook ff google en dan kijken waar ze die spullen verkopen, wij wilde een zilveren en die hadden ze alleen van t merk coolspetito hebben ook een website moet je maar eens kijken. Hij was 100 euro maar wel super mooi.
    Ook bij kids factory hebben ze super mooie dingen en dat is in breda, als ik daar dichterbij had gewoond was ik daar vaker heen gegaan ;) .
    Maar ff google en dan kom je t wel tegen , succes

xxx

11. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
  12. Ik had er 1 van de wehkamp, een lime groene hele mooie (40 euro), maar liep later tegen een andere klamboe aan bij de ikea (16 euro) Dus de lime groene ligt nu in de kast. :(
    Maar het is wel een mooie van de wehkamp ziet er niet goedkoop uit.

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Hier een klamboe van de Leen Bakker, 5 Euro. Ziet er inderdaad niet echt uit als een kwalitatief hoogstandje, maar ik denk hem toch maar 3 maanden te gebruiken.

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik had bij Iman een van 8 euro van de prenatal.
    Na 4 maanden begon ze eraan te trekken, dus toen moest ie weg.

15. ooohh kijk eens aan wat veel reacties weer...
    Ja ik weet dat zodra de kleine erbij kan ik de klamboe moet opruimen en zal dat ook zekers doen...

Ik vind een klamboe gewoon mooi en dat maakt het in ons geval vind ik helemaal af.
    En ja ik wil dan wel iets moois hebben van kwaliteit en dat is dan uiteraard iets duurder.

Maar zal eens kijken naar de links die jullie achter hebben gelaten!

Alvast bedankt!

16. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Dat probleem had ik ook, ik wilde er niet zo een met van die gaatjes, als of het een vliegennet is... van dat gaas. Ik heb er een van voile... een hele mooie met belletjes eraan enzo. Hij was wel 100 euro, ik heb hem besteld bij de babywinkel. Ze hebben die meestal niet standaard in de winkel omdat ze ze minder verkopen vanwege dat ze zo duur zijn. Ik zal er eens in kijken of er een merkje oid in staat. Ik heb een oranje, maar ze hebben ze in alle kleuren!

Bye the way, Joey is 10 maanden en hij hangt er nog. Hij heeft er totaal geen interesse in ;)

Deel Deze Pagina