voor moederdag willen we mn schoonmoeder een theemandje geven. Ze wil eigenlijk niks en theeglazen stonden ook al op haar lijstje voor 5 december. Nu had ik bedacht om een mandje te geven. Met alvast 2 theeglazen erin en wat zakjes thee, maar wat is nog meer leuk om erbij te stoppen. Iemand ideeen??
chocolade en koekjes erbij misschien suikerklontjes als ze die gebruikt. kleine bordjes waar je je theezakje op kunt leggen glazen roerstaafjes bij de theeglazen Dit is het eerste wat in mij opkomt. Wel een erg leuk idee!
Inderdaad koekjes of chocolaatjes/ bonbonnetjes. En misschien naast die 2 theeglazen nog 2 van die kleine schoteltjes waar je het theezakje op uit kan laten lekken en eventueel nog roerstaafjes?
@ zustertje, dat heb ik niet van jou, van die bordjes en roerstaafjes, we waren tegelijk aan het typen denk ik.
wat een leuke ideeen al zo snel!!! Die suikerstokjes zijn idd een goed idee, waar kan je die eigenlijk kopen??
Heb mn zus laatst een thee pakket gegeven en veel bij xenos kunnen scoren. Ik had 2 theeglazen op een klein dienbladje en heel veel soorten verschillende thee. Ook losse thee en dus zo'n ei erbij om de losse thee in te doen Ook suikerstokjes, een klein theebewaardoosje,houdertje voor het theezakje. Ik heb er theeleutjes bij gedaan Dus alles op het dienblad en folie eromheen en zo had ik een leuk pakketje
Ik weet niet waar je woond maar bij DEEN hebben ze een kop en schotel en is meteen ook een theekannetje... Online Folder 1 bad omslaan en dan zie je het onder aan de folder staan. En dan thee, chocolaatjes, tijdschrift of zo er bij geven....