wat is normaal bij een miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lissl, 10 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lissl

    Lissl Actief lid

    10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    pijn is gelukkig minder dan gisteren tot op heden. Wel veel misselijk vandaag. Maar misschien hoort dat er gewoon bij? verlies nog steeds stolsels
     
  2. Lissl

    Lissl Actief lid

    10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    echt geen pretje hier. Nu ook heel licht in mn hoofd en draaierig. ging net mijn dochter halen van school en voelde net alsof ik daar niet eens was. eet genoeg dus dat kan het niet zijn.
     
  3. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Kan door de spanningen zijn.
    Maar mocht je denken dat de duizeligheid een gevolg is van veel bloedverlies dan moet je wel even aan de bel trekken.
     
  4. Visje85

    Visje85 Bekend lid

    9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Wat naar dat je een miskraam gehad hebt. Heb je een beetje steun van je man?
    Ik heb voor 12 dagen terug een miskraam gekregen. Ik heb 10 dagen gebloed in totaal. De eerste 3 dagen ongesteldheid krampen gehad met veel bloed en stolsels. Toen ik het vruchtzakje verloren was ging de pijn weg. Wel bleef ik toen nog een week vloeien. Je kunt er soms wat duizelig van worden. Voldoende ijzer eten zoals rood vlees en groene bladgroente. Te samen met sinaasappelsap (vitamine c verhoogd het op te nemen ijzer) helpt om minder duizelig te zijn.
    Ik hoop dat je snel stopt met bloeden. Mocht je na 10 dagen nog steeds bloeden en krampen hebben dan moet je weer aan de bel trekken bij de verloskundige. Het kan dan zijn dat je lichaam hulp nodig heeft om de bm weer leeg te maken.
     

Deel Deze Pagina