Hoi, Helaas op 08-08 een miskraam gehad met een termijn van 7+6. 15-08 controle gehad bij de vk en BM was schoon. Zowel een inwendige als uitwendige echo gehad. 16-08 nog bloed laten prikken en HCG was alweer 114 en inmiddels test ik ook weer negatief. Alleen heb ik al van voor het bloeden last van vrijwel constante pijn vanuit de liezen en wat zeurderig gevoel in onderbuik. Kon toen nog bij een zwangerschap horen, en later eventueel bij de miskraam. Ik heb géén krampen gehad en ook naar verhouding zoals ik het begreep weinig bloedverlies. Bloedverlies was ook helemaal weg op 16-08. Alleen nu blijft die pijn aanwezig. De 15e mede daarvoor en voor extreme duizeligheid op zondag bij de verloskundige geweest, maar toen niets geks gezien. Duizeligheid is gelukkig inmiddels weg. Meer dames die zo'n tijd last hielden van zo'n zeurderig gevoel? Het is echt permanent aanwezig.. Liefs
Hoi! Ik heb in mei een mk gehad en exact hetzelfde gevoel.. Nu nog steeds die zeurderige pijn/druk van rechtsonder in m'n buik tot in m'n rechter lies. Uiteindelijk bleek er een vrij grote cyste op m'n eierstok te zitten. Ik zou er toch eens naar laten kijken met een echo ofzo..Is heel vervelend die pijn, ik weet nu tenminste waar het van is en dat ik moet wachten tot de cyste vanzelf weer weggaat. Kan natuurlijk iets heel anders zijn waar die pijn vandaan komt maar mn gynaecoloog vermoedt dat het van die cyste komt.. Zou misschien voor de zekerheid eens laten kijken of er toch geen restweefsel is achtergebleven..
Ik had het ook, maar het zat in het midden/onderaan mijn baarmoeder. Was zo'n 3 weken na de miskraam en ik dacht eerst aan een blaasonsteking. Ik had het laten checken maar was geen ontsteking. Uiteindelijk zei de dokter dat ik zeker moest terugbellen naar ziekenhuis met deze klachten om te kijken of het niets anders was. Duizeligheid had ik ook maar ging na paar weken over. Ik stopte ook even een paar weken met vitamines nemen behalve enkel foliumzuur, dronk een weekje zeker 2 liter water per dag en uiteindelijk ging het vanzelf over. Heeft week of 2 geduurd.
Heftig van je miskraam! Ik herken je verhaal, bij mij is hetzelfde gebeurd. Word jouw pijn heftiger bij bewegen? Heb je er pijnstilling voor nodig? Heb je koorts? Ik heb alleen gigantische buikpijn die niet te houden is zonder pijnstilling. Zodra ik echt ga bewegen of mijn dochter van 9 kilo optil dan word het erger en echt invaliderend. Is dat bij jou ook? Ik ben gister daarom bij de gyn geweest met spoed omdat ze mij wilde controleren op restweefsel. Dat is het bij mij niet, ze hebben nu kweken en bloed afgenomen en ik ben gestart met een breedspectrum antibiotica om een mogelijke baarmoederontsteking alvast aan te pakken. Ik zou zeker even de huisarts bellen of je een verwijzing mag naar de gyn om toch wat dingen te bekijken en eventueel uit te sluiten. Succes en sterkte!