Hoi, Mijn zoon wilt voor zijn verjaardag een space scooter. Nu hebben we in de aanbieding (die van media mark)de pedaler scooter gekocht. Maar nu twijfel ik of deze wel goed is en of deze hetzelfde is als de space scooter. Heeft iemand ervaring hiermee? Alvast bedankt! PS: ik had deze ook onder schoolgaande kinderen geplaatst, maar tot nog toe geen reactie gekregen, vandaar dat ik het hier ook nog eens probeer.
Voor wie interesse heeft, afgelopen weekend werden bij kassa verschillende steppen getest. De pedaler kwam op de derde plaats. Mijn zoon heeft hem van het weekend gekregen. Ik ben benieuwd! Groetjes!
Een hele dure van bijna 200,-, de Rockboard. de space scooter stond op de tweede plaats. Het grootste probleem zat hem erin dat de remmen het niet goed doen van de nr's 2 t/m 5. Jammer dat deze uitzending niet eerder was. We hopen dat onze zoon er veel plezier aan mag beleven. Ik ben benieuwd!
Dankje die aflevering maar eens bekijken. Moet nog even gaan verdiepen in die steps hoe en wat vandaar de vraag