Wat is normaal op een kinderdagverblijf?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Melrose, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja, maar als ik het goed begrijp is het al te laat, want het vertrouwen is weg.

2. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Hoi ladies,

Ik wilde even laten weten dat ik vandaag, per e-mail, heb aangegeven ontzettend boos en teleurgesteld te zijn dat de zaken nog steeds niet goed gaan! En ik was eerst zo blij omdat het de goede kant op ging....althans dat leek zo.

Mar vanochtend was ik me toch een partij boos. Van binnen dan, ik heb geleerd dat het niet handig is om tegen een leidster uit mn vel te springen. :)
    Maar...hebben ze eindelijk na 2 weken de nieuwe voeding geregeld....is het de verkeerde :$ En dat staat ook met koeienletters op het pak :$ Er staat op dat ze die voeding niet mag hebben indien er andere voeding ervoor is gegeven (en dat is zo, is al maanden zo en dat weten ze!). En TOCH kopen....ok je kan een verkeerd pak in de supermarkt pakken. Maar....wanneer je voeding MAAKT kijk je toch wat je een kind geeft?? Lijkt mij.
    Het is door meerdere leidsters gewoon niet gezien, tot ik ze er vanochtend op wees.

Ik snap er niets van, hoe kan je zoiets nou over het hoofd zien! Ik hoop dat ik niet al te dramatisch over kom.
    Ik heb vanochtend een woeste email gestuurd naar de locatiemanager. Ben erg benieuwd naar de reactie!

...
    En sorry voor m'n geklaag. :)

EDIT: en heb aangegeven dat ik mn kleintje niet langer langs wil brengen...

3. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik heb je eerste en je laatst post gelezen.
    Onze zoon krijgt HA voeding aangezien hij wat meer slijm aanmaakt dan hij kan verwerken bij gewone voeding, dus niks dramatisch, maar vooral vervelend en dus niet nodig.

Ons KDV heeft daar een duidelijke regel voor: "wij verzorgen gewone Kruidvat voeding, wil/moet je anders, moet je dit zelf aanleveren".
    Voor ons mannetje hebben we dus een bakje met zijn naam aangeleverd en zorgen dat er steeds voldoende voeding aanwezig is. Dus onze eigen verantwoordelijkheid.

Maar dat is dus ook nog nooit mis gegaan.

Erg vervelend dat dit bij jullie nu zo hoog oploopt. En nu roepen dat je je dochter niet meer brengt, maar dan moet je dus wel heel snel een andere oplossing zoeken/vinden.

Ben erg benieuwd hoe de locatie manager reageerd.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hmmm ja, bij ons wordt de voeding helemaal niet geregeld en moet je die zelf meegeven.

5. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Hoi,
    Weet niet of dit nog steeds zo gaat bij je kindje op het kdv,
    maar dit is wel heel erg slecht van deze leidsters!!
    Ik werk zelf ook op een kdv en dit kan echt niet hoor!
    Het is (vooral voor baby's) erg belangrijk om een vast ritme te houden, zowel thuis als op het kdv. Wij proberen dan ook zoveel mogelijk het ritme van thuis aan te houden!
    Vind het ook heel erg dat ze met de voedingen gaan zitten ouwehoeren!!
    Hoop voor je dat het nu beter gaat..maar dit kan echt niet hoor!
    Je kunt daar gerust mee naar de leidinggevende van het team gaan.. Succes!!

Deel Deze Pagina