Hallo dames! Ik ben erg benieuwd hoed de sex voelt na de bevalling..... Is je vagina b.v. minder strak dan voor heen of voel je geen verschil? Beetje rare vraag misschien maar ben er erg benieuwd naar.....
beetje vreemd maar wel le.... haha nou ik heb al 2 kids, en het was vooral een beetje spannend, of het geen pijn ging doen enzo. maar uiteindelijk was het al heel snel weer als vanouds.
Ik vond het de eerste keer een beetje gevoelig. Niet echt pijn, maar fijn was ook anders Maar qua 'strakheid' zeg maar merk ik geen verschil hoor.
haha waar we ons niet druk overmaken Nou ik vroeg mij dus toen ook af of alles het zelfde aanvoelde voor mijn vriend en of het bij mij pijn zou doen. Maar alles was toch anders gelopen, mijn bevalling is via een keizersnee geeindigd, dus alles is nog zoals het was en zonder pijn
De 1e keer was wel raar en was idd droger (en ik geef geen BV), maar daarna was alles weer als vanouds
ik durf nog niet zo goed ik ben behoorlijk ingeknipt 10cm en had in totaal zon 30 hechtingen dus ben nog een beetje bang arme kerel heb ik maar hij moet het maar begrijpen
Ik had vrij snel na de bevalling al weer gemeenschap en het was niet anders dan voor de bevalling/zwangerschap. Was ook niet bang om weer gemeenschap te hebben. Ik was tijdens mijn bevalling ingeknipt en daarna gehecht maar heb hier totaal geen last van gehad tijdens de gemeenschap.
nou ik denk dat het wel even duurt voordat ik het weer doe.vind het maar eng ... eerst die bevalling maar is...