Hoi meiden, ik geef BV, dus Thirza heeft van die lekkere spuitpoep, die af en toe lekker uit de luier spuit als het even wat dunner is dan anders. Nu krijg ik die vlekken er in de gewone was niet uit... Iemand een idee hoe ik de kleertjes wel goed schoon krijg? Vind het maar niks namelijk, die smerige vlekken in de kleertjes. De rompertjes kan me niet zoveel schelen: ziet toch niemand... maar heb nu bijvoorbeeld een lichtroze broekje, waar het echt helemaal door 1 broekspijp is gespoten. Als het daar niet uitgaat, kan ik hem net zo goed weggooien, want 't is geen gezicht meer zo Iemand dus handige tips?
mij mij is het nog steeds gelukt met gelijk uitspeoeln met warm water, shout( voor vlekken) en daarna op 60 graden wassen. maar dit zijn hydrofiele luiers en witte rompers. en kleertjes kunnen natuurlijk niet zo heet. heb het gelukkig nog niet gehad in kleertjes. succes
ga die biotex maar eens proberen, want idd: uit de hydrofiel luiers krijg ik het wel met 60 graden. Maar als ik daar de babykleren op was, heb ik straks barbiekleren, LOL
meteen uitspoelen, evt met wat simpele zeep, dan nat de wasmand in - altijd nog gelukt. ik was kleertjes altijd op 30, soms 40 graden.
Nat houden is het toverwoord bij poepvlekken. Waar je het behalve water inzet maakt niet zoveel uit. Je kunt het dan laten staan tot je weer gaat wassen. Zodra je het laat opdrogen heb je een probleem dan krijg je het er niet meer uit. Ook niet met shout of iets dergelijks.
ja moet zeggen dat ik vieze zooi met poep meestal ook gelijk in de machine gooi of iddd als ik niet veel was heb wat erbij kan laat ik het in de emmer staan tot het wel in de was gooi. nooit eerst weer in de mand gooien een paar dagen
bij mij lukt het met kleertjes ook altijd, eerst wassen op de hand. Shout erop eve laten inweken en da wassen in e wasmachine. (lukt zelfs op 30graden). Wat je ook kan doen is eerst in laten weken met biotex inweken en dan shout erop en dan wasse in de wasmachine. hoop dat het je lukt groetjes
Nou, ben benieuwd... het heeft hier dus wel even liggen drogen... Krijg je als je kindje zo weinig slaapt dat je je handen niet vrij hebt Maar inmiddels gaat dat slapen, dankzij de osteopaat, veel beter, dus ga er maar vanuit dat ik de volgende keer voldoende tijd heb om het in de week te zetten,
Ik gooi de poepkleren en rompers meteen in een emmer water die standaard op de badkamer staat. Als ik ga wassen eruit halen, shout op de vlek en wassen (kleren 30 graden en rompers 60 graden) en de vlekken zijn er tot nu toe altijd uitgegaan.
Als ze weinig slaapt, zet je d'r toch in een wippert naast je als je aan het werk bent. Werkt hier als een tierelier.
Yup of in de draagzak...moet je alleen geen klein olifantje hebben zoals ik...is erg zwaar in combi met een zwakke rug. Ik merk dat ik het er meestal wel uit krijg (ook als t prongeluk eens indroogt) maar soms ineens eens niet. Dus ik vermoed dat t ook ligt aan wat je eet....als je tenminste borstvoeding geeft (wat ik vermoed ivm die leuke spuitluiers ) Wij zijn vandaag alweer aan romper 3 toe iig OH...en ik gebruik EN shout (daar dep ik de plekken mee ...waarschijnlijk gaat het er daarom ook goed uit als t ingedroogt is?) EN euh...hoe heet t spul nou oxy ofiets rechtstreeks in de machiene.
Thanks, ladies, tja, de was doen met Thirza naast me, werkt hier helaas niet zo handig, maar goed: sinds vrijdag slaapt ze stukken beter en op dit moment ligt ze al 2,5 uur te slapen, dus dat betekent dat ik nu ineens rondloop in huis van: Hmm, wat zal ik eens doen? Heerlijk! Maar die emmer water standaard klaar hebben staan is eigenlijk wel een strak plan!