Nou heb ik met 20+3 de 20 weken echo gehad. De baby ging ergens op de helft van de echo even slapen maar met voetjes onder de billen. Aangezien we graag het geslacht wilde weten werd de echoscopiste naar maar idee wel wat ongeduldig. Toen de baby dus op het laast even wakker werd heeft ze heel snel gekeken (een mooie 20 seconden om precies te zijn ) en volgens haar is het een meid! Nou harstikke leuk allemaal natuurlijk. Maar al vind ik een meid echt SUPER, ik heb vanaf het begin al een 'jongens' gevoel. Bij mijn dochter was ik er na de echo ook gelijk van overtuigd dat het geslacht klopte en ben gelijk los gegaan met roze. Om een lang verhaal kort te maken: Nu bekeek ik de echo nogmaals en er is een deel in het begin waar toch duidelijk een piemeltje zichtbaar lijkt te zijn tijdens een veel duidelijkere potty shot. Dus nou zit ik in een dubio met twee foto's hier de een lijkt op een meid en de andere lijkt op een jongen!!! Heeft iemand enig idee, wat het nou is? Meiden foto Bekijk bijlage 265995 Piempie foto? Bekijk bijlage 265988
ik zeg eerlijk ik vind het ook best moeilijk om te zien maar ik denk toch een meisje.. anders laat je een extra echo maken?
Ik heb maar even een andere foto er neergezet waar ze de zogenaamde vagina daar aanwijst. Ik zie toch ook gewoon een fluitje bij foto twee hoor.........
Bizar.... op de 2e foto lijkt het toch verdacht veel op een piemeltje! Zou voor de zekerheid nog maar een echo laten maken... Stel je voor dat het idd een jongen is!
Foto 2 vind ik sprekend een piemel met balzak Foto 1 kunnen ook schaamlippen lijken als hij/zij wat geklemd ligt met de benen en de balzak dus "rimpeld" wat 2 schaamlippen kunnen lijken
het lijkt mij een jongetje. bij een meisje zie je drie streepjes. beetje als een koffieboon. wat ik niet op je foto's terug zie. zou als ik jou was toch nog is met die foto's terug gaan naar je vk en het nog eens na laten kijken. succes
Ik zeg ook jochie, ff foto's of filmpje mee naar je vk waarschijnlijk wil ze dan nog wel ff spieken voor je
Ik denk ook een jongen. De streepjes op foto 1 vind ik meer op de navelstreng lijken namelijk (zijn vaak ook streepjes op een echo).
De navelstreng zit hoger de baby ligt op de linkerzij op die foto je ziet de navelstreng ook bovenin een beetje. Die streepjes bij het pijltje is wel tussen de beentjes overgins als ik naar de video kijk. Ze verteld daar ook dat het volgens haar drie schaamlippen zijn die ze aanwijst.
Jeee.. Foto 1 zeg ik een meisje.. Al zag het er bij mij dochter wel anders uit. Foto 2 zeg ik een jongetje.. Ik zou nog een echo laten maken. Wat een twijfel zeg!
Whahahaha nu ben ik ook erg benieuwd hoor!!! Mijn antwoord is het zelfde als alle antwoorden. 1: meisje 2: jongen.
Pfoe.. Lastig zeg! Zelf zou ik ook meisje - jongen zeggen al moet ik daar wel bij zeggen dat ik het in vergelijking met onze echofoto's wel minder overtuigend een meisje vind (en die van mij zijn gemaakt met 14+3 en 16). Zou dus dan eerder gokken op een jongetje..
Ik denk een jongen, bij mijn beide zoons zag ik ook regelmatig drie strepen, afhankelijk van de ligging van de baby. Piemeltje kun je gewoon niet omheen. Mooi voorbeeld trouwens van hoe verraderlijk evho's kunnen zijn
Er is hier volgens mij ook iemand op het forum van wie haar zoon eerst een meisje was volgens de vk (staat er stom maar je weet vast wel wat ik bedoel) Maar weet zij wel iets vanuit haar ervaring? Ik kan er geen kaas van maken
Op die tweede foto.. zie ik duidelijk een piemeltje.. Op die eerste.. ja beetje vage foto.. kan er niet echt iets van maken.. .dus op basis van deze twee echo's zeg ik ook een jongen..