Vanaf wanneer hoor je hartje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Smoeltje, 4 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Ik heb gisteren een echo gehad om vast te stellen of de embryo zich niet in de eileider had verschanst, dat is gelukkig niet zo.

Maar ik ben dus nu 6 weken en 2 dagen en gisteren was er nog geen hartactiviteit te zien.
    Vanaf wanneer is dat eigenlijk?

Arts dacht wel dat ze iets zag flikkeren maar wist het niet zeker.

En aangezien ik me dus totaal niet zwanger voel. afgezien van lichte trekkrampen 'savonds, ga ik nu heel erg twijfelen.

Heb 20 maart weer een 2de echo, maar jeetje wat is dit spannend!

2. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Bij je volgende echo is het wel te zien hoor! Rond de zevende week gaat het hartje kloppen, je was nu nog net een beetje te vroeg.
    Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!

3. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik heb aanstaande dinsdag de echo en volgens mij ik ook net iets korter zwanger omdat ik een iets langere cyclus had van 32 dagen, dus zou ik dinsdag iets van 6weken en 5 dagen zijn..

Kun je dan nog geen hartactie zien dan?

4. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Inderdaad net te vroeg, de volgende keer knippert het wel hoor. Helemaal als ze dacht nu al iets te zien.

Het hartje kan je uitwendig met zo'n apparaat pas rond de 12 weken horen.

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik had met een inwendige echo met 6 weken en 5 dagen een duidelijk hartje maar mijn gyn zei ook dat het dan net begint met kloppen

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik heb met precies 6,0 weken een echo gehad en hierop was al duidelijk een wit flikkerend dingetje te zien, het was een beginnend kloppend hartje zei de gyn. Een hartje klopt gemiddeld volgens naslagwerken rond de 6w4d
    Heb ook de 6w echo in mijn album

7. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik heb een cho gehad met 6 weken en we zagen een flikkerend hartje en hebben deze ook gehoord!
    dus het kan wel met zes weken!
    as maandag heb ik weer een echo dan ben ik iets langer dan 8 weken ik hopo dat er dan wat meer te zien is hahaha maar dat zal wel niet.
    mijn gyn zei we zouden nu een kloppend hartje moeten zien. dus met 6 weken dan kan dat wel wel een inwendig onderzoek.
    maar hebben het gehoord jij zal het vast volgende keer horen. misschien ben je net wat minder lang zwanger dan je dnekt dat zou ook kunnen!

liefs

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Met een doppler heb ik het hartje deze keer met 9 weken gehoord thuis.

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ons kindje was 6wkn 3dgn toen we al een hartje konden zien! Dit was met een inwendige echo.
    Ik was wel 7 wkn 3dgn zwanger........innestelingsproblemen gehad.

10. Mama van Roan

22 jul 2008
    56
    0
    0
    ik heb ook een echo bij 6w en 2d gehad en het hartje was gewoon te zien.

11. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    hey meis
    ik heb toen met 10wkn een echo gehad, en daarop zag je het hartje al kloppen.
    volgens de vk kon je het nog niet horen kloppen.
    vandaag weer een afspraak gehad, (ben nu bijna 15 wkn) en nu het hartje ook gehoord.
    ik denk dat je het bij je volgende echo wel kan zien.
    succes

Deel Deze Pagina