als ze dit nog 1 keertje doet! Ik kon het niet laten even te showen met deze ondeugd hihi.. http://85.17.151.96/292000001-292050000 ... _atp_.jpeg groetjes, Joeja
Haha, ik wil mijn kind opeten! Leuk. Ik heb die neiging ook altijd... Door de BV heeft ze van die lekkere dikke boven benen met 3 rollen. Ik krijg echt de neiging om daar in te bijten... En als ik het dan doe dan pakt ze vervolgens met beide handjes m'n haar vast en begint te trekken. Gevolg: een geweldige schaterlach! Ze heeft gewoon een hoog bijtgehalte... Als ze in dr nakie zit dan is het net zo'n boedha-tje... En die foto? Prachtig!
hehehehe mag ik ook een hapje? had het toevallig met mijn eigen dochter ook vandeweek toen ze goedgevuld in slaap viel op schoot normaal slaapt ze nooit op schoot.. maar nu helemaal knockout
Herkenbaar... Die heerlijke spekpootjes, zoals we ze hier noemen..... Zou er zo een hapje van willen nemen . Wat een schattig plaatje zeg!
dat vingertje in die mond, dat doet het hem he? Hier ook steeds (ivm de tandjes); ziet er zo schattig uit!
Wat een lekkere toet! Ik wil Noa ook wel eens lekker bijten, maar dat vind ze te kriebelig! Dan moet ze zo hard lachen dat het echt lijkt alsof ze erin blijft....hahahah
wat een poppetje zeg, ze is niet van mij, maar idd die zou je zo op willen vreten, heerlijk gewoon! :smile: