Pfffff na een muur is nou de baby born aan de beurt...volledig getatoeëerd met balpen..* en ik dacht nog wel dat ik ze allemaal had weggestopt* Heb al wel wat geprobeerd ..aceton,bleu wonder, schuursponsje...maar tot nu toe geen resultaat. Wie heeft er ook een vol gekliederde pop gehad en heeft het er wel afgekregen..of anders dé gouden tip? *of moeten we de pop maar omdopen tot tattoo baby? *
hahaha wat een leuke vraag... omdopen in tattoo beeb of prullebak?? Ik bewaarde nooit iets wat mijn jongens kapot maakte.
hoe balpen van de babyborn af?, pagina 1 - Overig - Viva.nl Er staat nog veel meer op google, je dochter is niet de enige
bedankt voor de tips !! Ga ze allemaal proberen...ehh..wit wondersponsje..waar kan ik die halen? Billendoekjes..bin there done that..helaas Tja...volgens google zijn er meer kleine kunstenaars....zal alle tips maar nalopen...baad het niet..dan was het toch al geschaad
weet niet of je nog een andere goedkopere pop heb thuis? anders kan je eerst daar alles op"uitproberen" voor dat babyborn geen babyborn meer is
Die sponsjes kun je halen bij oa Trekpleister en Kruidvat, bij de schoonmaakspullen, er zitten er 2 in een pakje. Ik heb ze standaard in huis.
Kruidvat...rijd mijn man voor..zal m straks gelijk opdracht geven voor operatie "tatoo baby" een proefpop is geen slecht idee
Werken die sponsjes ook op een lederen bank? Hier zijn ze dus aan de slag geweest met balpen op mn cremekleurige bank
hier het zelfde probleem maar die wondersponsjes werkten hier niet het was gelukkig de oude babyborn die van me zusje is geweest maar toch het zit er nu nog op.. die wondersponsjes krijg je indd bijna alles er mee af alleen het geeft wel vale vlekken wij gebruiken ze op mijn werk ook.. ik zou het dus niet proberen op je lederen bank en anders eerst proberen op de onderkant
Krijg je het met melk weg? Je kunt namelijk wel balpen uit een shirt halen met melk. Het is in ieder geval het proberen waard!
Ik heb als kind ook 2 van mijn poppen voorzien van blauwe wangetjes. Heb later tranen met tuiten gehuild, want we kregen het er niet af en mijn lieverds had ik voor eeuwig verminkt.....
'Onze' babyborn was versierd met viltstipt, met geen mogelijkheid eraf te krijgen... Ik heb maar een nieuwe gekocht, zag er zo sneu uit. Geen tips dus, behalve een nieuwe kopen
Die tip wilde ik ook al geven.... Doe de pop gezellig met je dochtertje in bad, in een bad van melk. Een poos in laten weken en dan kijken of het eraf is.... Met kleding werkt melk idd perfect met inktvlekken/ stiftvlekken... Ben benieuwd. Laat je nog even weten of het gelukt is en op welke manier?
Ik las net dat iemand het had over inweken in de melk, maar ik bedoelde eigenlijk poetsen met melk en een doek, maar inweken kun je ook proberen.... Ik kreeg pas geleden balpen van een vinyl tafelkleed met melk en een doek.