Sorry meiden ik weet dat er al een hoop topics over zijn geweest MAAR: Ik zoek warme laarsjes voor Tygo, maar ze moeten ook warm zitten op de fiets, hij heeft pas maatje 20 en het is dus erg lastig iets te vinden voor hem. Eigenlijk kan ik alleen maar van die zachte laarsjes met zachte zolen vinden, maar zijn die wel warm genoeg voor buiten denken jullie??
Als ie nog niet loopt: ik had deze vorige winter voor mijn dochter: Leren babyslofjes | Babyschoenen Ze liep met 13,5 maand, dus dat was net weer in de lente... of nouja, riching lente.
Ik had die welke poema hier aangeeft, vorig jaar ook en nu deze winter heb ik ze ook weer gekocht. Heerlijk warm voor in huis!
Nee hij loopt nog niet, en dat zijn idd de laarsjes die ik bedoel. Maar het moet nog winter worden natuurlijk en nu zit ik te twijfelen of hij ze dan wel op de fiets en in de buggy aan kan..
die slofjes van poema hebben wij ook.. en die zijn warm genoeg .. dochterlief heeft ze nog aan als we gaan winkelen en zij de hele weg in de buggy zit..
die zijn niet voor "lopertjes" of wel? ze lijken een beetje op wantjes voor de voeten. zonder echte zool zeg maar. ik zoek dus echt snowboots voor buiten op te lopen, die echt warm zitten. die van scapino en schoenenreus leken me echt niet fijn. en Barts is een heel goed merk.
Op die van Barts kunnen ze wel lopen hoor, maar wel voor beginnende lopers zeg maar. Mijn meisje staat overal bij maar kruipt nog voornamelijk. Ze zijn helemaal waterdicht. Ik heb ze ook bij kleertjes.com vandaan.